Ons stekje

Spelletjes spelen

Baasje ook

Vooral lekker wandelen

En lekker niksen op de warmste momenten van de dag

Moderator: moderatorteam

Marion. schreef:Dat is genieten in het kwadraat! Waar was je precies?
Hmmmm, denk denk. Ben ik afgelopen weken een dame met een Groenendaeler tegengekomen???veertje schreef:Marion. schreef:Dat is genieten in het kwadraat! Waar was je precies?
Landgoed Slangenburg. Heel erg mooi daar!
Dat laatste lag denk ik niet echt aan de warmte hoor, al is een heel stuk hondenlosloop, je komt er gewoon weinig mensen tegen. En dat is juist zo heerlijkveertje schreef:Jullie wonen daar allemaal prachtig! Ik ben eigenlijk vrij weinig mensen tegengekomen die drie dagen. Het was ook best warm, maar in de bossen prima te doen.
Dankje! Ik vond het ook een mooi plekje zo met dat lichtMachie schreef:Die foto voor dat hek is prachtig!
Het was toch geen natuurcamping geworden, maar wel een heerlijk plekje daar! Heel veel privacy voor alle kampeerders, heerlijke douches en je liep zo het bos inCrescent schreef:Dat ziet er gezellig uit!
Ik ben wel door het losloopstuk gelopen volgens mij, maar had een beetje gemist waar het begon en eindigde. Maar Tess heeft zich aangelijnd ook prima vermaakt. Ik ben niemand met een golden tegengekomen in ieder gevalMarion. schreef:Dat laatste lag denk ik niet echt aan de warmte hoor, al is een heel stuk hondenlosloop, je komt er gewoon weinig mensen tegen. En dat is juist zo heerlijkveertje schreef:Jullie wonen daar allemaal prachtig! Ik ben eigenlijk vrij weinig mensen tegengekomen die drie dagen. Het was ook best warm, maar in de bossen prima te doen.
Alles aan de andere kant van de "grote" weg, dus overkant van kasteel Slangenburg. Maar bij kleine paadjes staat dat inderdaad niet aangegeven. En ik kom dan weer zelden aan de kant van Slangenburg, alleen als het warm is en Sis even moet afkoelen in de slotgracht haha.veertje schreef:Ik ben wel door het losloopstuk gelopen volgens mij, maar had een beetje gemist waar het begon en eindigde. Maar Tess heeft zich aangelijnd ook prima vermaakt. Ik ben niemand met een golden tegengekomen in ieder geval
Aan de andere kant ben ik eigenlijk weinig geweest, vandaar dat ik het gemist hebMarion. schreef:Alles aan de andere kant van de "grote" weg, dus overkant van kasteel Slangenburg. Maar bij kleine paadjes staat dat inderdaad niet aangegeven. En ik kom dan weer zelden aan de kant van Slangenburg, alleen als het warm is en Sis even moet afkoelen in de slotgracht haha.veertje schreef:Ik ben wel door het losloopstuk gelopen volgens mij, maar had een beetje gemist waar het begon en eindigde. Maar Tess heeft zich aangelijnd ook prima vermaakt. Ik ben niemand met een golden tegengekomen in ieder geval