Joy houdt het hele bereidingsproces nauwlettend in de gaten.

Of ze er écht niet alvast eentje mag proeven?

Klaar om de oven in te gaan

Even checken of ze mooi bruin worden.

Klaar!
Aan de kwijldruppel te zien, ruikt het in elk geval goed

Goedgekeurd!

Moderator: moderatorteam

En daarna zeker weer gezeik krijgen dat labradors bijzettafeltjes zijn.bram en thijs schreef:Had je die niet een maatje groter kunnen doen?![]()
![]()
Niet van mijLieske_1977 schreef:En daarna zeker weer gezeik krijgen dat labradors bijzettafeltjes zijn.bram en thijs schreef:Had je die niet een maatje groter kunnen doen?![]()
![]()

Ja, maar dat is ze ookbram en thijs schreef:Niet van mijLieske_1977 schreef:En daarna zeker weer gezeik krijgen dat labradors bijzettafeltjes zijn.bram en thijs schreef:Had je die niet een maatje groter kunnen doen?![]()
![]()
Ze kijkt wel heel lief en blij
Hoe denkt ze dat Bonzo hondenkoekjes maakt? Bestaat Bonzo nog?mosquito1980 schreef:Hé? koekjes mix voor honden??![]()

Soms is het beter niet te weten hoe ze gebakken worden en wat erin gaatbram en thijs schreef:Hoe denkt ze dat Bonzo hondenkoekjes maakt? Bestaat Bonzo nog?mosquito1980 schreef:Hé? koekjes mix voor honden??![]()
Die van ons moest karnemelk. Nu je het zegt, hompen oud brood en daar ging een beker diner overheen en dan een scheut karnemelkmosquito1980 schreef:Bonzo diner heette dat geloof ik, daar deed je dan een beetje warm water over

Kells schreef:Dat spul had je ook van Hols Donatin en de biks van Pitah waren ook toppie!mosquito1980 schreef:Bonzo diner heette dat geloof ik, daar deed je dan een beetje warm water overJe kunt je nu amper nog voorstellen dat honden oud werden op dat spul. Vlees- en beendermeel werd geleverd door de NTF (dat werd later Rendac) en toen werd alles gebruikt voor diervoeding dus incluis kadavers van zieke en geëuthanaseerde dieren.

Ik geloof dat onze herder de 13 of 14 heeft gehaald op de Bonzo Dinerfenneke schreef:De herder die ik als kind had werd 18 op hols donatin