Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lowie

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Bie_23
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Cavalier King Charles
Aantal honden: 1

Lowie

Ongelezen bericht door Bie_23 »

Alleen maar liefde ... :I:

Afbeelding
Lowie :I: 18/06/2019
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Re: Lowie

Ongelezen bericht door Emma »

Wat een scheetje.
Ik vind ze zo leuk die cavaliertjes, de gezondheid is niet zo best, daar ben ik dan een beetje huiverig voor.
Laatst met open tuinen dag, ook zo'n leuk cavaliertje gezien en geaaid, die was ook nog jong.

En in de buurt loopt al een wat oudere sok van een cavalier, het kan dus wel, denk ik. Een gezonde treffen.
Yeufke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Yeufke »

Ach wat een leukerdje. :I:
Afbeelding
Polly 22 jan 2007 - 15 mei 2018 ❤️
Yessie 28 april 2010 -13 juli 2020
slaap zacht lieve meid
Bie_23
geregistreerd lid

Je maakt me nu wel een beetje ongerust Emma, da's niet zo fijn. We gaan er maar van uitgaan dat Lowie het geluk mag hebben op te groeien tot een gezond en vrolijk hondje.
Ze zijn inderdaad erg schattig met een heerlijk karaktertje. Ik merk nu al zoveel meer beheersing op zo'n jonge leeftijd dan toen ik mijn border collie en Golden Retriever had.
Hij ligt nu volledig knock-out na een eerste puppytraining! :wink:
Nevache
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse, Tervuerense, Groenendaeler, Galgo-mix, Spaans zwabbertje
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Nevache »

Wat een schattig ukkie!
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.

Bie_23 schreef:Je maakt me nu wel een beetje ongerust Emma, da's niet zo fijn. We gaan er maar van uitgaan dat Lowie het geluk mag hebben op te groeien tot een gezond en vrolijk hondje.
Ze zijn inderdaad erg schattig met een heerlijk karaktertje. Ik merk nu al zoveel meer beheersing op zo'n jonge leeftijd dan toen ik mijn border collie en Golden Retriever had.
Hij ligt nu volledig knock-out na een eerste puppytraining! :wink:
Niet ongerust worden hoor, als je je inleest op vrijwel elk hondenras, lees je allerlei kwalen die ze kunnen krijgen.
Een beetje hetzelfde als dat je zelf een paar symptomen hebt, en je gaat op internet de kwalen bij de symptomen googlen :schrik: :mrgreen:
Bie_23
geregistreerd lid

Ja voila dat is waar :wink:
Jits90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jits90 »

Wat een schatje :I: Geef maar een dikke zoen op t koppie :lief:
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

Prachtige foto!

Bie_23 schreef:Je maakt me nu wel een beetje ongerust Emma, da's niet zo fijn. We gaan er maar van uitgaan dat Lowie het geluk mag hebben op te groeien tot een gezond en vrolijk hondje
Dat begrijp ik niet zo goed, je bent wel bekend met de problemen in het ras toch?
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miezemuis »

Zamunda schreef:Prachtige foto!

Bie_23 schreef:Je maakt me nu wel een beetje ongerust Emma, da's niet zo fijn. We gaan er maar van uitgaan dat Lowie het geluk mag hebben op te groeien tot een gezond en vrolijk hondje
Dat begrijp ik niet zo goed, je bent wel bekend met de problemen in het ras toch?
Spuit 11. Ik wilde hetzelfde zeggen
Afbeelding
Bie_23
geregistreerd lid

Ja uiteraard. Maakt dat het minder fijn om dit telkens te moeten horen terwijl je nog maar net je pup hebt?
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Bie_23 schreef:Ja uiteraard. Maakt dat het minder fijn om dit telkens te moeten horen terwijl je nog maar net je pup hebt?
Ik neem aan dat je die pup weloverwogen hebt gekocht, uit geteste ouderdieren.

Er schijnt de laatste jaren trouwens een flinke verbetering in te zitten. Een aantal praktijken geven een forse korting op de MRI, dus de kosten zijn geen obstakel meer.
Wat er zonder outcrosses aan verdere ellende op gaat duiken is natuurlijk een tweede.
annnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje

Ongelezen bericht door annnie »

:I: Wat een schatje. :I:

Het is me wel een raadsel waarom als iemand trots z'n pup showt het meteen over de gezondheid van dat ras moet gaan. Je moet er maar van uitgaan dat de eigenaar z'n huiswerk heeft gedaan of er op de harde manier achterkomt oftwel geluk heeft.
Bie_23
geregistreerd lid

Bedankt Annnie.. jammer dat er steeds zo negatief gereageerd wordt terwijl wij echt wel weten waar we mee bezig zijn. Mensen moeten zich op forums altijd zo verdedigen want er wordt altijd van uitgegaan dat mensen het met een hond niet goed kunnen ofzo. Ik heb er alweer spijt van dat ik me hier heb aangemeld... Ipv gezellig ervaringen met elkaar te delen word je meteen op de rooster gelegd.
Zamunda
Zeer actief

Bie_23 schreef:Bedankt Annnie.. jammer dat er steeds zo negatief gereageerd wordt terwijl wij echt wel weten waar we mee bezig zijn. Mensen moeten zich op forums altijd zo verdedigen want er wordt altijd van uitgegaan dat mensen het met een hond niet goed kunnen ofzo. Ik heb er alweer spijt van dat ik me hier heb aangemeld... Ipv gezellig ervaringen met elkaar te delen word je meteen op de rooster gelegd.
Nou ik ben juist nieuwsgierig naar hoe je het hebt aangepakt. Ik heb weet van een aantal van de problemen maar heb me niet in het ras verdiept, ik ben dus heel benieuwd waar jij op gelet hebt bij het uitzoeken van een fokker/combinatie/pup en wat je tegen gekomen bent tijdens het verdiepen in het ras. Is juist interessant als je daar je ervaring over wil uitwisselen hier.
annnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje

Ongelezen bericht door annnie »

Bie_23 schreef:Bedankt Annnie.. jammer dat er steeds zo negatief gereageerd wordt terwijl wij echt wel weten waar we mee bezig zijn. Mensen moeten zich op forums altijd zo verdedigen want er wordt altijd van uitgegaan dat mensen het met een hond niet goed kunnen ofzo. Ik heb er alweer spijt van dat ik me hier heb aangemeld... Ipv gezellig ervaringen met elkaar te delen word je meteen op de rooster gelegd.

Ze kunnen ook best lief zijn hier hoor. Zoals Zamunda het nu stelt is het weer heel anders. Soms helpt even doorpratengoed :)
Bie_23
geregistreerd lid

Komt inderdaad al helemaal anders over! :thumleft:
Banjer
Actief
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Banjer »

Onze Banjer was ook een cavaliertje. Hij had gelukkig geen last van syringomyelie.
Ik vind het zo'n leuk ras! Veel plezier met lowie.
Anneke
Zamunda
Zeer actief

Bie_23 schreef:Komt inderdaad al helemaal anders over! :thumleft:
Ga je er ook nog op in? Ben namelijk nog steeds serieus geïnteresseerd.
Soeb88
Zeer actief

Ongelezen bericht door Soeb88 »

Ze is toch niet verplicht tot verantwoording?

Wat een knap snoetje overigens!
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

Lief snoetje!
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

Soeb88 schreef:Ze is toch niet verplicht tot verantwoording?

Wat een knap snoetje overigens!

Natuurlijk niet . Maar gewoon antwoord geven op een oprechte vraag is niets mis mee hoor.

Het is nu eenmaal een ras met mankementen en daarom is de vraag helemaal niet raar .
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Soeb88
Zeer actief

Snap ik, je zult zien wat er ook geantwoord wordt het vast niet goed is. Mensen hebben overal weer wat van te vinden.
Bie_23
geregistreerd lid

Soeb88 schreef:Snap ik, je zult zien wat er ook geantwoord wordt het vast niet goed is. Mensen hebben overal weer wat van te vinden.
Dát is nou net de reden dat ik niet wil antwoorden. Ik heb hier nog maar 2 topics zelf geopend en ik heb echt het gevoel dat er hier velen schrijven die denken dat enkel zij het goed doen en een ander niet. Er wordt met ieder onderwerp een heel kruisverhoor geopend en wat je ook zegt, het is nooit goed. Het wordt steeds zo extreem negatief geïnterpreteerd. Je zou toch moeten denken dat wie zich hier aanmeldt het beste voor heeft met zijn/haar hondje...
Kijk nu hier... Wat een discussie terwijl ik gewoon heel fier mijn pupje kwam tonen... :(:
Soeb88
Zeer actief

Dat Dus en volgens mij had je het ook al een keer aangegeven, ik snap dan niet waarom er op door gevraagd moet worden, alsof er doorgezocht moet worden om te kunnen slaan... 'he zie je, tis niet goed! '
Bie_23 schreef:Bedankt Annnie.. jammer dat er steeds zo negatief gereageerd wordt terwijl wij echt wel weten waar we mee bezig zijn.
Dus ik snap helemaal waarom je er niet op wil reageren.
Bie_23
geregistreerd lid

Bedankt, jouw reactie doet ons echt deugd.
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

Oohhh je wilt het graag zo....

Wat een leuk pupje . Ik hoop dat je heel lang van een leuk lief en vooral gezond hondje mag genieten
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Emma
Zeer actief

Bie_23 schreef:
Soeb88 schreef:Snap ik, je zult zien wat er ook geantwoord wordt het vast niet goed is. Mensen hebben overal weer wat van te vinden.
Dát is nou net de reden dat ik niet wil antwoorden. Ik heb hier nog maar 2 topics zelf geopend en ik heb echt het gevoel dat er hier velen schrijven die denken dat enkel zij het goed doen en een ander niet. Er wordt met ieder onderwerp een heel kruisverhoor geopend en wat je ook zegt, het is nooit goed. Het wordt steeds zo extreem negatief geïnterpreteerd. Je zou toch moeten denken dat wie zich hier aanmeldt het beste voor heeft met zijn/haar hondje...
Kijk nu hier... Wat een discussie terwijl ik gewoon heel fier mijn pupje kwam tonen... :(:
Tja, dat is geen oeh en aahhh :I: :mann: forum, dat noemen we hier een libelleforum :mrgreen:
Hier vinden veel forummers toch net ietsje meer diepgang prettig. Tenminste diepgang. . . Soms niet :mrgreen:

Maar je zal ontdekken dat tussen al die misschien net iets minder leuke of gemakkelijke reacties, dit een forum is waar heel veel kennis zit, en waar mensen echt wel begaan zijn met honden.
Doe er je voordeel mee :ok:
Soeb88
Zeer actief

fenneke schreef:Oohhh je wilt het graag zo....
:gvd: :gvd: :gvd:
miriam
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.

Ongelezen bericht door miriam »

'T is wel een scheetje hoor, wat een koppie :I:
Veel geluk met Lowieke.
Afbeelding
Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”