Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ook ik stel mij even voor!
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): mix
- Aantal honden: 1
Ook ik stel mij even voor!
Hoi Allemaal,
Mijn hond heet Indi en ze komt uit Bulgarije en is via de stichting van Sofie's Strays in Swalmen naar Nederland gekomen in september 2014.
Ze is toen eerst een paar dagen bij vrienden van mij geweest (waar ik regelmatig was) en ik had meteen een klik met haar en wilde haar graag bij mij hebben.
Na de echtscheiding in 2015 is zij bij mij gebleven omdat ze erg bang was voor mannen en dus ook voor mijn ex-man.
Sofie's Strays werkt samen met 1 shelter in Varna Bulgarije.
Inmiddels is het ruim 1000% beter met Indi qua angsten, het enige waar ze echt heel panisch nog altijd voor is, is als metaal op metaal komt. Ze loopt bij mij gewoon los, luistert goed. Spelen met ander honden is nog niet echt daar, soms snuffelt ze wat maar trekt dan eigenlijk altijd daarna haar eigen plan en gaat ergens rustig liggen. Toen ik na de scheiding een nieuwe man leerde kennen die een kat had (Nikita) waren we erg benieuwd hoe dat zou gaan. De kat heeft de eerste paar weken vooral op haar geblazen, maar steeds meer gingen ze elkaar accepteren. Nu 3 jaar laten liggen ze samen op dezelfde bank (1 links en 1 rechts, hahaha hoezo verwend).
Mijn hond heet Indi en ze komt uit Bulgarije en is via de stichting van Sofie's Strays in Swalmen naar Nederland gekomen in september 2014.
Ze is toen eerst een paar dagen bij vrienden van mij geweest (waar ik regelmatig was) en ik had meteen een klik met haar en wilde haar graag bij mij hebben.
Na de echtscheiding in 2015 is zij bij mij gebleven omdat ze erg bang was voor mannen en dus ook voor mijn ex-man.
Sofie's Strays werkt samen met 1 shelter in Varna Bulgarije.
Inmiddels is het ruim 1000% beter met Indi qua angsten, het enige waar ze echt heel panisch nog altijd voor is, is als metaal op metaal komt. Ze loopt bij mij gewoon los, luistert goed. Spelen met ander honden is nog niet echt daar, soms snuffelt ze wat maar trekt dan eigenlijk altijd daarna haar eigen plan en gaat ergens rustig liggen. Toen ik na de scheiding een nieuwe man leerde kennen die een kat had (Nikita) waren we erg benieuwd hoe dat zou gaan. De kat heeft de eerste paar weken vooral op haar geblazen, maar steeds meer gingen ze elkaar accepteren. Nu 3 jaar laten liggen ze samen op dezelfde bank (1 links en 1 rechts, hahaha hoezo verwend).
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Ook ik stel mij even voor!
Welkom, hoe oud is Indi? Vergeet ook niet om een paar foto's van Indi (ook met Nikita) te plaatsen, dat is onderdeel van de aanmeldingsprocedure.
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Zamunda schreef:Welkom, hoe oud is Indi? Vergeet ook niet om een paar foto's van Indi (ook met Nikita) te plaatsen, dat is onderdeel van de aanmeldingsprocedure.
Haha. Maar we zijn hier inderdaad gek of foto's.
Welkom hier.

-
- nieuw lid
Hoe kan ik die foto's plaatsen?
- Zamunda
- Zeer actief
Door ze eerst ergens online te zetten (op mupload/imgur/postimg/...) en dan de juiste link hier te plaatsen
.

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!

-
- nieuw lid
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
En dan plaats je netjes een foto en geven ze geen sjoege meer
Welkom en leuk hondje

Welkom en leuk hondje

-
- nieuw lid
-
- nieuw lid
Dank je geluktZamunda schreef:Door ze eerst ergens online te zetten (op mupload/imgur/postimg/...) en dan de juiste link hier te plaatsen.

-
- nieuw lid
Indi is geboren op straat dus we hebben alleen een ongeveer datum en dat is juni 2013.Zamunda schreef:Welkom, hoe oud is Indi? Vergeet ook niet om een paar foto's van Indi (ook met Nikita) te plaatsen, dat is onderdeel van de aanmeldingsprocedure.
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Wat een mooie hond. 

- Zamunda
- Zeer actief
Mooi koppie heeft ze. Die foto van die kat haha, lijkt wel een egel zo op de linkerkant van de foto
.