Normaal houd ik niet zo van lange autoritten maar nu stapte met plezier in de auto.
Na dik 2 uren rijden kwamen we aan op het adres waar we zijn moesten alwaar wij al opgewacht werden.
Toen we naar binnen gingen brak er in de woonkamer een hel los.
Gekef en daarbij een soort van beaglegegil.
En toen kwamen we binnen. Mijn eerste gedachte was " O wat is hij groot." maar de bliksem sloeg meteen in.
Daar liep Peer; onze Peer.

Voor ons was het even bijkomen van de lange rit maar met een kop Nannakippesoep ging dat wel.

Affijn kletsen over hoe en wat met Peer en natuurlijk voorpret over de onvermijdelijk "storm" op het forum

Naast Peter naast de bank stond een tas met eten en spulletjes van Peer en dat wist hij ook.
De zwabbers mochten niet in de buurt komen daarvan.

En toen was het tijd om te vertrekken.
Voor Nanna een moeilijk moment en voor mij een ongelofelijk mooi moment.
Het werd nu allemaal echt.
Nanna en ik allebei huilend in een dikke knuffel.
En daar gingen we weer terug richting Leeuwarden.
Peer en ik samen op de achterbank omdat ik hem niet wilde dwingen op meteen maar dik twee uren bij een vreemde mevrouw op voorin schoot te zitten.
Toen we thuis aankwamen liep Peer bij ons huis het pad op en keerde halverwege meteen om.
"Hee !!!! Wat is dit nou ? Dit huis ken ik niet en ik ga daar NIET naar binnen." moet hij gedacht hebben.
Toch heeft hij zich vanaf dag 1 thuisgevoeld en de volgende dag ook al blij toen ik weer thuis kwam van boodschappen doen.
KLIK
En Twee dagen later lag hij al heerlijk te dutten in mijn armen.

Hoe het verder gegaan is en nog steeds gaat kan je elders op het forum vinden.
Vandaag is het dus een jaar geleden dat Heer Peer hier over zijn koninkrijk kwam heersen.
Voor ons was het lang geleden dat we onbezorgd van een hond konden genieten.
Peer was de pleister op de wond die het inslapen van Sarah achtergelaten had.
Ik " mis" Sarah nu niet meer. Peer heeft ervoor gezorgd dat er van Sarah bij mij nu alleen nog zoete herinneringen naar boven komen.
Peer zorgt ervoor dat ik blijf lopen; pijn of niet.
Ik kom weer onder mensen en er ontstaat echt zo'n bekenden groepje.
Peer. Mijn lekkere knuffelbeer

Steeds weer denk ik "Wat heeft Nanna de behoeften van Peer wat Peer wij voor elkaar konden betekenen goed ingeschat en hoe GROOTS kan je zijn om de knuffelbeer die je
zelf grootgebracht en opgevoed hebt deze kans te geven."
Ik weet bijna zeker dat Nanna er nu helemaal gerust op is dat het meer dan goed uitgepakt heeft.
Nanna. Dank je voor het mooiste geschenk wat ik ooit in mijn leven heb mogen krijgen.