Ze is naar de regenboogbrug en herenigd met Balou en Senna waar ze zullen wachten tot t mijn tijd is.
Toen ik nog in Rotterdam woonde, hadden we een Am.staff fokker in de buurt wonen. Soms kwam er een pup logeren.
T staff virus was geboren.
Toch was t niet de Am.staff die mn eigen 1e hond werd. Balou een Dogo Canario was dat.
Na 1.5 jaar kwam Rochelle. Mn 1e eigen pup.
Wat een ontzettend makkelijk pupje was je ❤
Je groeide mooi uit en we hebben shows gelopen al vond je er eigenlijk niks aan. De 1e show meteen beste teef!
Daarna nog wat plaatsingen gehad en uiteindelijk gestopt.
Van pup af aan zaten we op cursus.
Dit hebben we tot je 8e gedaan.
Van puppycursus tot gehoorzaamheid tot pakwerk tot speuren. Je vond t allemaal leuk, je wilde graag werken.
Ook wandelen en fietsen/steppen hebben we samen gedaan.
Samen een paar keer naar de Ardennen geweest met Dogwalktrail. De 1e keer dat we alleen met zn 2en daar waren, had je zelfs een hondenvriendje gemaakt

Met Dwt zijn we ook een keer wezen kanovaren, nou je vond t zo leuk dat je heel de tijd op zn staffs zat te joelen. Natuurlijk ook omdat je graag wilde zwemmen, dat deed je altijd zo graag. En dat hebben we elke zomer ook gedaan. Daarvoor woonden we ook ideaal.
Maar ook naar de Ardennen toen er sneeuw lag 2 jaar geleden. 2x een dagje op en neer om maar ff in de sneeuw te lopen. Ook dat vond je fantastisch, sneeuw. Zodra er wat wits lag in de winter, heb ik je een beetje gek gemaakt met sneeuw gooien naar je. Geweldig vond je t!
15 jaar is een lange tijd samen.
We hebben zoveel meegemaakt.
Helaas heb je mij me op mn slechts gezien maar gelukkig daarna ook op mn best.
Alle dieren die geweest zijn, heb je meegemaakt.
Helaas niet de pup waar we nog voor op de wachtlijst staan.
In 2018 had ik allemaal mijlpalen voor je: Italie, Duitsland en Oostenrijk.
Dat was gelukt.
Ik wist al gauw dat je t einde van dit jaar niet zou gaan halen.
Ik hoopte alleen nog op onze vakantie eind van deze maand en je 15e verjaardag .
Volgens je stamboom ben je 3 augustus jarig maar de fokker was laat met doorgeven van de geboorte van jouw nest. Je was eigenlijk iets van 2 wkn eerder jarig.
Maar godverdomme, dat haal je helaas niet al ben je voor mij 15.
15 jaar is lang, woorden schieten te kort.
Dankzij jou heb ik mn beste vriendin, leren kennen.
Dankzij jou heb ik in mn slechtste tijd mij overeind weten te houden want ik moest voor mn dieren zorgen.
Van jou kreeg ik ten allen tijden onvoorwaardelijke liefde die ik niet altijd verdiende.
Door jou vulde mijn hart zich met pure liefde voor jou.
Woorden blijven te kort schieten.
Nooit meer op bed verstoppertje spelen onder de deken en dat jij mij vond door je helemaal onder de deken te wurmen.
Nooit meer blaffen als een waakse herder.
Nooit meer honden ontwijken omdat je een hekel had aan ze.
Nooit meer jouw gesnurk.
Nooit meer Kaatje Tippel.
Nooit meer....
Ik hou zo fucking veel van je lieve Rochelle.
T doet verdomd pijn om je te laten gaan.
Till we meet again

Inmiddels is ze gecremeerd en thuis.
Ik heb haar samen met een medewerker naar de oven gedragen, hij heeft haar in de oven gelegd en ik.heb de crematie gestart.
Onze laatste foto samen, gemaakt voordat de d.a kwam.