Krijsen in de buggy en zodra het deurtje open ging gewoon wegrennen, wat kan mij nou gebeuren. Volgende keer maar met eten
Zusje moest haar buikje geaaid.

Teddy attack

Guusje en zijn prachtige stokje.

Weggerend en betrapt.

Toch best vermoeiend.

Moderator: moderatorteam

Nee. Ja, de mijne en die had 80 x verkocht kunnen zijn. Zwart loopt geen storm, maar dat was bekend. Het heeft allemaal geen haast.Cleva schreef:Prachtig! Zijn ze al bezet?
Ja, suf eigenlijk. Heb het pas één keer gezien, dat was echt een plaatje.laeken schreef:Toch is zwart met blauw oogje wel echt ontzettend mooi.
Oh ze zijn zo stout. Mama is iets meer dan een week geleden begonnen met preventief corrigeren. Alle pups gaat ze af en ze knijpt ze tot ze piepen.Heavy schreef:die betrapt foto
Wat een vreselijk ondeugende oogjes
Komt daar dan niemand op af, op die reutjes? Of worden de geïnteresseerden gewoon niet goedgekeurd?dagmar88 schreef: Oh ze zijn zo stout. Mama is iets meer dan een week geleden begonnen met preventief corrigeren. Alle pups gaat ze af en ze knijpt ze tot ze piepen.
Om te laten zien dat zij het voor het zeggen heeft en waarschijnlijk ook dat tanden pijn kunnen doen.
Het is inmiddels wel duidelijk waarom![]()
Ze hebben de telefoonkabel al doorgebeten en het nieuwe behang van de muur getrokkenEn hard stoeien.
Zus is een venijnig meisje, zoet en wollig als ze eruitziet. Ze gromt al als een pitbull als ze niet kan winnen, met kwaaie gilletjes.
Nauwelijks interesse en afgekeurd. Maar goed, ze zijn net zes weken.Sandra&co schreef: Komt daar dan niemand op af, op die reutjes? Of worden de geïnteresseerden gewoon niet goedgekeurd?
Ja daarom. Pas met 7 weken had ik voor het gros serieuze baasjes. Dus hij heeft nog even de tijddagmar88 schreef:Nauwelijks interesse en afgekeurd. Maar goed, ze zijn net zes weken.Sandra&co schreef: Komt daar dan niemand op af, op die reutjes? Of worden de geïnteresseerden gewoon niet goedgekeurd?
Ik denk dat dit ook mogelijk de oorzaak is dat er weinig gereageerd word op deze pups.Sandra&co schreef:Ik vind zwart ook ontzettend gaaf, zeker met lichte ogen. Maar geen haar op m'n hoofd dat een dergelijk bedrag voor een kruising gaat betalen

Nee.Lizzie. schreef:Ik denk dat dit ook mogelijk de oorzaak is dat er weinig gereageerd word op deze pups.Sandra&co schreef:Ik vind zwart ook ontzettend gaaf, zeker met lichte ogen. Maar geen haar op m'n hoofd dat een dergelijk bedrag voor een kruising gaat betalen
Precies. Moet er nog niet aan denken_Tiny_ schreef:Och dan duurt het maar wat langer met de zwarte reutjes. Is ook geen ramp toch.
Teddy
Ik geloof best dat dat voor Pomskies 'gewoon' betaald wordtLizzie. schreef:
Ik denk dat dit ook mogelijk de oorzaak is dat er weinig gereageerd word op deze pups.

Voor zwartjes wel ja. En ja, jouw makke. De mijne ook dat ik er het dubbele voor over heb. Ieder z'n ding.Lizzie. schreef:1200 euro een gangbare bedraghet is en blijft een kruising, maarja dat zal mijn makke wel zijn hoor.

Ik ben de dekreu eigenaar, pupkoper en bij ze betrokken. Niet de fokker.Brindlecardi schreef: Daarnaast kosten dekreuen aanzienlijk minder of niets in dit geval.
Het is vaak niet zo geef ik aan heCleva schreef:Er zijn ook mensen die testen omdat ze graag gezonde pups willen. Niet alleen omdat het verplicht wordt door de rasvereniging.Brindlecardi schreef:Dat je dezelfde kosten maakt is natuurlijk bij kruisingen vaak niet zo. De ouderdieren zijn vaak niet getest.
De noodzaak tot sommige onderzoeken valt wel weg omdat er geen sprake van inteelt is, dat wel.
Daarnaast is het helemaal niet gezegd dat een hond waar je een nestje raspups mee fokt een andere hond is dan waar de kruisingen uit komen.
Dat kan letterlijk dezelfde hond zijn en als het goed is dan is het in ieder geval een hond van dezelfde kwaliteit.
Waar staat dat de ouderdieren van kruisingen geen stamboom hebben?In verband met het ontbreken van een stamboom hebben de ouderdieren in aanschaf vaak ook veel minder gekost.
Hahaha
Ze zijn alle drie heel verschillend van karakter.Zamunda schreef: Hahaha! Heerlijk dat ze zo eigengereid zijn.
Ja, die waren toch net een tikje voorzichtiger. Met vijf pups lopen was een makkieZamunda schreef:Dat ging er met de husky's een stuk relaxter aan toe dan.