Ennis had vrij snel specifiek een klik met Tamara

De gezusters Zwart.

Blanket.

Tante was er ook bij voor de ordehandhaving.

Ze zijn nu zó afgepeigerd en zoet dat ik overweeg ze buiten te laten wónen. Wat een rust!
Moderator: moderatorteam

Ah, dat is wel heel lief!Sandra&co schreef: Ennis had vrij snel specifiek een klik met TamaraHij bleef bij haar rondhangen.
Ze is nu vríj zekerTamara81 schreef:En laat me raden: Floortje heeft ze allemaal gekozen![]()
Ik ben benieuwd naar haar keuze!
Ik geniet er ook van. Het is een flinke investering (qua tijd en geld) en we zijn allemaal moe (alles is nieuw dus dat vreet energie), maar het is echt súper leuk. Wie weet dat ik het over een jaar of 2 nog eens dunnetjes over doe. Zien we tegen die tijd welStapper schreef:Een puppy past niet in ons leven, totaal geen behoefte aan, we hebben twee super lieve honden en dat is goed. Maar ik volg je andere topic en deze schattige foto’s....zucht, droomen verstandig blijven. Ben eigenlijk trots op mijzelf dat dit lukt. Wat leuk om alles te kunnen volgen en wat word ik er super hebberig van. Wat tof ook dat het allemaal zo fijn verloopt! Ik geniet zo van je berichten dat Ik gewoon voor mijn eigen kijk en lees plezier zou willen dat je nog een nestje kreeg.
Dank je!GrethavW schreef:Ik heb kleine hondjes nooit eerder zo verschrikkelijk leuk gevonden![]()
En wat krijgen ze een geweldige start bij jou.
Ja hé, dat was ook mijn gedachte.Heavy schreef:Wat lijken ze weer klein buiten . Fijn dat ze er moe van zijn. Ze waren er aan toe blijkbaar

Dat is Trubl. Die bruine gloed heeft ze nog steeds, maar het lijkt meer of het bruine eronder zit ipv een gloed erover. Haar pigment is gewoon zwart. Arrow (het leeuwtje) heeft een bruine neus.Nanna schreef:Wie was ook alweer de pup met de bruine zweem? Heeft die pup dart bruinige nog steeds?