Bindi

Het is zo'n heerlijk stel samen, het ras (of in ieder geval deze honden) passen echt zo goed bij me, het is elke dag weer genieten met ze
Moderator: moderatorteam

Jah ik ben er blij meeJion schreef:Wauw wat een gave foto's!
Het is ook zeker een heel leuk rasLothian schreef:Ik vind het zo'n leuk ras! Die Bindi is toch een volmaakt hondje.
Nou als jij dat kan, dan mag je mij een foto aanleverenNanna schreef:Mooi! je moet wel je onderschrift veranderen
Dank je welS@ndr@ schreef:prachtige modellen,ze zijn echt beiden mega mooi
doet u mij er maar zo eentje
Ja op die eerste foto lacht hij gewoonTamara81 schreef:Timber is zo knapDe eerste foto van hem vind ik prachtig!
De ogen van Bindi lijken haast licht te geven, die knallen eruit
Het formaat, hun uiterlijk, het karakter en hun werklust.Barkley schreef:wat een mooie honden! Wat maakt voor jou de kelpie tot de ideale hond?
Ja voor mijn smaak hadden die ogen ook donkerder gemogen, beide ouders hebben die lichte kijkers niet, ze is gewoon uniekveertje schreef:Ze zijn beide zo knapVoor mijn smaak had Bindi wat donkerdere ogen mogen hebben, maar dit geeft haar inderdaad wel meer expressie.
Hoorde ik daar iets over Bindipups?
bedanktkloesje schreef:Het formaat, hun uiterlijk, het karakter en hun werklust.Barkley schreef:wat een mooie honden! Wat maakt voor jou de kelpie tot de ideale hond?
Het zijn honden van 44 - 52 cm, een mooie tussenmaat.
Ze zijn gedreven om met je aan het werk te gaan, leergierig, zijn altijd in voor actie, maar daarnaast zijn het ook enorme knuffels, houden van contact met de baas. De meeste kelpies (die ik ken) zijn heel erg lief voor hun baas, echte kroelkonten.
Kelpies zijn over het algemeen sociale honden, worden van nature gefokt om in groepsverband te werken. Reuen kunnen wel eens patsermannen zijn, maar zelden uit op echte ruzie.
Ze hebben geen overdreven jachtdrift en het drijf gedrag is in prima banen te leiden, het is vaak wel iets om in de opvoeding wat aandacht aan te besteden. Je kan er gewoon onbekommerd mee door de bossen lopen.
En ze zijn inzetbaar voor zeer veel verschillende sporten
En ik vind ze gewoonweg prachtig, honden zonder overdrijvingen, functioneel gebouwd en hebben een prachtige uitstraling.
Ja ik ben wel echt verkocht![]()
Mijn honden zijn stabiel, open en sociaal.
Kunnen heerlijk lui in huis zijn, actieve wandelmaatjes, leergierig en fijne sporthonden.
We kunnen altijd eens afsprekenBarkley schreef:bedanktkloesje schreef:Het formaat, hun uiterlijk, het karakter en hun werklust.Barkley schreef:wat een mooie honden! Wat maakt voor jou de kelpie tot de ideale hond?
Het zijn honden van 44 - 52 cm, een mooie tussenmaat.
Ze zijn gedreven om met je aan het werk te gaan, leergierig, zijn altijd in voor actie, maar daarnaast zijn het ook enorme knuffels, houden van contact met de baas. De meeste kelpies (die ik ken) zijn heel erg lief voor hun baas, echte kroelkonten.
Kelpies zijn over het algemeen sociale honden, worden van nature gefokt om in groepsverband te werken. Reuen kunnen wel eens patsermannen zijn, maar zelden uit op echte ruzie.
Ze hebben geen overdreven jachtdrift en het drijf gedrag is in prima banen te leiden, het is vaak wel iets om in de opvoeding wat aandacht aan te besteden. Je kan er gewoon onbekommerd mee door de bossen lopen.
En ze zijn inzetbaar voor zeer veel verschillende sporten
En ik vind ze gewoonweg prachtig, honden zonder overdrijvingen, functioneel gebouwd en hebben een prachtige uitstraling.
Ja ik ben wel echt verkocht![]()
Mijn honden zijn stabiel, open en sociaal.
Kunnen heerlijk lui in huis zijn, actieve wandelmaatjes, leergierig en fijne sporthonden.ik heb er nog nooit een in het echt gezien.
Zet u mij maar op de lijst, geslacht maakt niet uitkloesje schreef:Dank je welS@ndr@ schreef:prachtige modellen,ze zijn echt beiden mega mooi
doet u mij er maar zo eentje
Wellicht ooit een puppenkindje van de mooie dame![]()
Je staat erbijS@ndr@ schreef: Zet u mij maar op de lijst, geslacht maakt niet uit![]()
voor nu, als het zover is dan kan het allebei..
Ik vind het echt heerlijke hondenCatho schreef:Oef, prachtige honden allebei!
Je beschrijving van het karakter spreekt me ook erg aan, ik heb maar even ergens in mijn geheugen opgeslagen over die Bindi pups...
Dank je welkloesje schreef:Je staat erbijS@ndr@ schreef: Zet u mij maar op de lijst, geslacht maakt niet uit![]()
voor nu, als het zover is dan kan het allebei..
![]()
Het zijn dat ook (in) het echt leuke hondjesJohnny Jones schreef:Ze zijn prachtig!! Ik vind kelpies een geweldig ras.
Gave foto's hoor, maar dat kan ook haast niet anders.
Thanxjenn90 schreef:Wauw gave foto’s van gave honden!
S@ndr@ schreef:
Dank je wel![]()
Kelpies zijn drijvers, veel kelpies zullen dan ook die lage houding aannemen wanneer ze aan het drijven zijn.Persistence schreef:Ik vind het ranke, slanke van Bindi echt heel mooi.![]()
Op de KC zijn er best wel wat kelpies, ze kúnnen behoorlijk vocaal zijn, en ik zie ze ook vaak zo laag over de grond, net als een border collie. Ik wist helemaal niet dat kelpies die houding ook hadden.
Is dat kelpie-eigen Kloesje?
Dat had ik zelf ook nog wel bedacht kunnen hebbenkloesje schreef:Kelpies zijn drijvers, veel kelpies zullen dan ook die lage houding aannemen wanneer ze aan het drijven zijn.Persistence schreef:Ik vind het ranke, slanke van Bindi echt heel mooi.![]()
Op de KC zijn er best wel wat kelpies, ze kúnnen behoorlijk vocaal zijn, en ik zie ze ook vaak zo laag over de grond, net als een border collie. Ik wist helemaal niet dat kelpies die houding ook hadden.
Is dat kelpie-eigen Kloesje?
Dus ja het is kelpie eigen