Dit was 2 seconden nadat hij mij in volle vaart onderuit kegelde omdat ik plotseling al rennend een bocht nam...

Samen oefenen

de trainster heeft er wat moois van gemaakt... (Willem durft niet op de kussens te stappen)

Moderator: moderatorteam

BIC erg leuk!Persistence schreef:Leuke foto's! Wat voor training is het? Een soort balance training?

alweer 2,5 issieNanna schreef:Hij wordt nu echt volwassen. En we zien hem veel te weinig

zelfbehoudveertje schreef:Ik heb me kapot gelachen om het stripje
Misschien is het retrieverding, de flatcoat van ons groepje wilde ook niet op de kussens gisteren

dat is het eerste wat ik zei toen de fotografe haar schermpje liet zien: hij kijkt zo volwassenalm@ schreef:Wat een mooie volwassen kopgeweldig stripje

jep. zolang er maar viskoekjes uit mijn sexy farmfood heuptasje kwamenbram en thijs schreef:Je loopt de hindernisbaan heel keurig en charmant. Willem was vast heel trots op je

Dat tasje is werkelijk heel kekM@scha schreef:jep. zolang er maar viskoekjes uit mijn sexy farmfood heuptasje kwamenbram en thijs schreef:Je loopt de hindernisbaan heel keurig en charmant. Willem was vast heel trots op je

ja. ik was ook dolblij dat juist die eerste "geen jas aan" trainingsdag waarbij ik me rotgezocht heb naar IETS om de koekjes in mee te nemen en dit tasje vond dé dag was waarop er een fotograaf was.bram en thijs schreef:Dat tasje is werkelijk heel kekM@scha schreef:jep. zolang er maar viskoekjes uit mijn sexy farmfood heuptasje kwamenbram en thijs schreef:Je loopt de hindernisbaan heel keurig en charmant. Willem was vast heel trots op je![]()
![]()

Dat was speciaal voor jullie. Wij hadden les in de regen, dat was al genoegM@scha schreef:zelfbehoudveertje schreef:Ik heb me kapot gelachen om het stripje
Misschien is het retrieverding, de flatcoat van ons groepje wilde ook niet op de kussens gisteren![]()
moest jij ook zelf eroverheen of had de juf dat speciaal voor ons bewaard
M@scha schreef:ja. ik was ook dolblij dat juist die eerste "geen jas aan" trainingsdag waarbij ik me rotgezocht heb naar IETS om de koekjes in mee te nemen en dit tasje vond dé dag was waarop er een fotograaf was.bram en thijs schreef:Dat tasje is werkelijk heel kekM@scha schreef:jep. zolang er maar viskoekjes uit mijn sexy farmfood heuptasje kwamenbram en thijs schreef:Je loopt de hindernisbaan heel keurig en charmant. Willem was vast heel trots op je![]()
![]()
dat begrijp je wel
die francoice heeft? maar dan wil ik eerst dezelfde derrière-omvang anders wordt het uhm bijzonder...veertje schreef:![]()
![]()
Je moet ook zo'n uiterst charmant trainings'rokje'

M@scha schreef:die francoice heeft? maar dan wil ik eerst dezelfde derrière-omvang anders wordt het uhm bijzonder...veertje schreef:![]()
![]()
Je moet ook zo'n uiterst charmant trainings'rokje'
hij is een beetje uit de kluiten gewassen jaCaro. schreef:Was is hij mooi gewordenhij is groter geworden dan ik dacht en wat heeft hij een lange stelten zeg
![]()
Die kussens zijn gek natuurlijk, heeft hij groot gelijk in

ik heb zo'n roze kussen meegekregen dus we gaan oefenenveertje schreef:Ik heb me kapot gelachen om het stripje
Misschien is het retrieverding, de flatcoat van ons groepje wilde ook niet op de kussens gisteren