. Zijn hoofd spreekt boekdelen en uiteraard vindt hij het reuze interessant om haar te besnuffelen als ze niet oplet maar directe interesse in hem maakt hem toch een beetje verlegen

Moderator: moderatorteam
. Zijn hoofd spreekt boekdelen en uiteraard vindt hij het reuze interessant om haar te besnuffelen als ze niet oplet maar directe interesse in hem maakt hem toch een beetje verlegen

Geen wilde druif in ieder gevalbram en thijs schreef:Het is ook wel een beetje een druif
Maar wel een: "Mamma je moet me helpen" hoofdceciel schreef:Geen wilde druif in ieder gevalbram en thijs schreef:Het is ook wel een beetje een druif

Maryanne schreef:Heerlijke vent die StyxIK zou hem zo willen hebben.
Ik kan me inmiddels wel een wonder woman pakje aanschaffen of een andere helden capebram en thijs schreef:Maar wel een: "Mamma je moet me helpen" hoofdceciel schreef:Geen wilde druif in ieder gevalbram en thijs schreef:Het is ook wel een beetje een druif
Nee, onze Styx was uit het S-nestje. Dit is het W-nest en ze heten Withney, Woody en Wesley.ceciel schreef:Maryanne schreef:Heerlijke vent die StyxIK zou hem zo willen hebben.
Ik denk dat ie als een standbeeld in je huiskamer zou staan, kwispelend met het puntje van zijn staart en bang om een poot te verzetten met je pupsels in huis
Gaat het trouwens goed met het drietal? Zit er weer een Styx bij
Da's een teken van welvaartNanna schreef:Styx ziet er aangenamer uit. Die teef heeft mijn figuur
Als Styx uit een W nest was gekomen hadden we hem met recht Watje kunnen noemenMaryanne schreef:Nee, onze Styx was uit het S-nestje. Dit is het W-nest en ze heten Withney, Woody en Wesley.ceciel schreef:Maryanne schreef:Heerlijke vent die StyxIK zou hem zo willen hebben.
Ik denk dat ie als een standbeeld in je huiskamer zou staan, kwispelend met het puntje van zijn staart en bang om een poot te verzetten met je pupsels in huis
Gaat het trouwens goed met het drietal? Zit er weer een Styx bij
![]()
ceciel schreef:Da's een teken van welvaartNanna schreef:Styx ziet er aangenamer uit. Die teef heeft mijn figuur(en dat we geen 18 meer zijn...)