Moderator: moderatorteam

Je bent niet wijsCrescent schreef:Ik heb net serieus om half twee snachts zitten staren naar foto's van een hond die ik niet ken om te concluderen dat linker en rechteroor afwijken, de vacht aan de kaak op het rechterdeel wat voller lijkt dan het linkerdeel en dat deze wetenschap een mij onbekend doel dient.

Wel opmerkzaam, is ook wat waard hoor.bram en thijs schreef:Je bent niet wijsCrescent schreef:Ik heb net serieus om half twee snachts zitten staren naar foto's van een hond die ik niet ken om te concluderen dat linker en rechteroor afwijken, de vacht aan de kaak op het rechterdeel wat voller lijkt dan het linkerdeel en dat deze wetenschap een mij onbekend doel dient.
Half 2 's nachtsZamunda schreef:Wel opmerkzaam, is ook wat waard hoor.bram en thijs schreef:Je bent niet wijsCrescent schreef:Ik heb net serieus om half twee snachts zitten staren naar foto's van een hond die ik niet ken om te concluderen dat linker en rechteroor afwijken, de vacht aan de kaak op het rechterdeel wat voller lijkt dan het linkerdeel en dat deze wetenschap een mij onbekend doel dient.

Des te knapperbram en thijs schreef:Half 2 's nachtsZamunda schreef:Wel opmerkzaam, is ook wat waard hoor.![]()
![]()
JaaaaJion schreef:Ik dacht bij de eerste post nog 'zou ze hem geplukt hebben?'
Nou...Jion schreef:maar toen dacht ik 'nee zal wel niet want je ziet niet echt verschil'.![]()
Ik denk dat ik dat wel even voor ga leggen aan de stichting.Jion schreef:Ik zou het wel weten en hem gewoon naar een trimmer brengen
Mens wat een monnikenwerkZinodo schreef:Haha ok nu zie ik het ook welmaar je bent nog wel even bezig zo te zien

fenneke schreef:Ik zie het -- ondanks de uitleg -- nog steeds niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ga nog even door.............
Ja hè! Komt een heel ander hondje onder vandaan. En zeker op zijn poten kon ik wel goed zien dat het niet 'klopte' (kuch, er eigenlijk gewoon niet uitzagLongFields schreef:Met je nieuwe post zie ik het inderdaad van het plukken, hij knapt er wel van op zeg!
Wat een verschillen qua hoeveelheid dan (doe mij een Nozem maar, toch die lekkere ruwharige vacht maar wel goed te doen met plukken). Fonz heeft echt veel, heel veel haar. Ik heb ook het idee dat er serieus veel meer haren uit moeten dan er over blijven (in zijn nek een stukje kunnen doen en er blijft echt nauwelijks iets over johLongFields schreef:Ik heb hier altijd 2 of zelf 3 plukhonden gehad en was er ook nooit dol op, maar het hoorde er nou eenmaal bij en de honden hier waren altijd blij als ze weer in hun ondergoedje stonden. Of het veelmwerk is hangt er pg van de hond af, van de plukrijpheid en van de hoeveelheid te plukken haar. Nozem was altijd zo klaar, die had ook nauwelijks haar op haar poten, Sjefke en Tapas was veel meer werk, Sjefke vanwege de enorme hoeveelheid vacht die zij had, Tapas vanwege het grotere oppervlak omdat zij een stukkie groter was dan de andere 2.
Ik zou als ik jou was inderdaad met de stichting overleggen of een keer laten plukken een optie is. Als het 1x goed gebeurt zal het denk ik daarna gemakkelijker zijn het op de juiste manier bij te houden.
Ik zei nog: het gaat niet om verschil tussen de foto'smosquito1980 schreef:Ahaaaaa![]()
![]()
Ik zat ook het "zoek de 7 verschillen" te doen ..... nou Tamara, daar gaat je koelkast
Dankjewel Zamunda. Voor mij is half twee een normale tijd na een avonddienst :pfff:Zamunda schreef:Wel opmerkzaam, is ook wat waard hoor.bram en thijs schreef:Je bent niet wijsCrescent schreef:Ik heb net serieus om half twee snachts zitten staren naar foto's van een hond die ik niet ken om te concluderen dat linker en rechteroor afwijken, de vacht aan de kaak op het rechterdeel wat voller lijkt dan het linkerdeel en dat deze wetenschap een mij onbekend doel dient.
GelukkigTamara81 schreef:Hahaha, nu zie ik het ook!
Ja, het kan een heel werk zijn als je een hond met een lastige plukvacht hebt. Maar je kunt natuurlijk altijd beetje bij beetje doen wanneer je even een half uurtje of een uurtje vrij hebt. Het ziet er tot nu toe mooi uit; als je het eenmaal weet zie je het verschil wel ja
Niks geks aan hoorCrescent schreef:Dankjewel Zamunda. Voor mij is half twee een normale tijd na een avonddienst
Maar zoals Longfields al zei hij knap er ontzettend van op (al is dat scruffy ook leuk) en je kan zeker eer van je werk hebben.
Wel hè? Leuk en ondeugend koppie heeft ie.Brigitte schreef: