Kan er best mee door toch?
Moderator: moderatorteam
Het stomme is dat ik dat zelf dus heel slecht zie.Emma schreef:Wat groeit dat toch ook snel![]()
Nee, ik zie het ook niet bij Kees. Maar wel bij jouw pup.LongFields schreef:Het stomme is dat ik dat zelf dus heel slecht zie.
De achterhand, het bekken vooral.LongFields schreef:Waarop baseer je dat het een goede springer wordt? Ben wel nieuwsgierig hoe je dat kunt zien.
Natuurlijk is het geen volwassen hond in haar beweging, dat zou ook niet goed zijn voor een pup van nog niet eens 4 maanden oud die nog volop aan het groeien en ontwikkelen is.laeken schreef:Ik vind het een prachtig hondje maar dat gangwerk komt wat mij betreft later wel. Ik zie hier niet een heel volwassen gangwerk nog haha. Echt meer een ik red me met mijn stelten loopje.Niet vervelend bedoelt hoor. Alleen zie ik het denk ik niet zo. Dat komt zeker goed maar nu nog niet wat mij betreft

LongFields schreef:Natuurlijk is het geen volwassen hond in haar beweging, dat zou ook niet goed zijn voor een pup van nog niet eens 4 maanden oud die nog volop aan het groeien en ontwikkelen is.laeken schreef:Ik vind het een prachtig hondje maar dat gangwerk komt wat mij betreft later wel. Ik zie hier niet een heel volwassen gangwerk nog haha. Echt meer een ik red me met mijn stelten loopje.Niet vervelend bedoelt hoor. Alleen zie ik het denk ik niet zo. Dat komt zeker goed maar nu nog niet wat mij betreft
Maar ze stuwt al mooi vanuit haar achterhand en loopt voor haar leeftijd al best krachtig en met een soepele rug.
Ik heb het bij pups van haar leeftijd vaak minder gezien.
Daarbij vond ik het gewoon een leuke foto van haar, met een paradepaardjesachtige uitstraling.