En aan de andere kant, als er toch neerslag moet vallen, dan toch liever sneeuw dan regen tijdens een wandeling en het blijft ook wel mooi en rustgevend.

Binnenkort de nieuwe heimat

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

nee, dat is voorlopig over, ik ga zelf verhuizen, was ook hard nodigbram en thijs schreef:Ga je samenwonen

Hoe over, wat overJeannettebo schreef:nee, dat is voorlopig over, ik ga zelf verhuizen, was ook hard nodigbram en thijs schreef:Ga je samenwonen

relatie overbram en thijs schreef:Hoe over, wat overJeannettebo schreef:nee, dat is voorlopig over, ik ga zelf verhuizen, was ook hard nodigbram en thijs schreef:Ga je samenwonen

Nou ja zegJeannettebo schreef:relatie overbram en thijs schreef:Hoe over, wat overJeannettebo schreef:nee, dat is voorlopig over, ik ga zelf verhuizen, was ook hard nodigbram en thijs schreef:Ga je samenwonen

Mag hoorbram en thijs schreef:Niet dat we nieuwsgierig zijn maar we willen wel graag alles weten

Njah. Maar niettemin moeilijkJeannettebo schreef:Mwa, voor nu beter zo, de eigen rugzakjes zijn tóch wat groter dan gedacht. Blijkbaar waren we er nu tóch beide nog niet aan toe, wie weet ooit wel, we zien wel wat de toekomst brengt.

Nou zeg dat . Jammer johbram en thijs schreef:Njah. Maar niettemin moeilijkJeannettebo schreef:Mwa, voor nu beter zo, de eigen rugzakjes zijn tóch wat groter dan gedacht. Blijkbaar waren we er nu tóch beide nog niet aan toe, wie weet ooit wel, we zien wel wat de toekomst brengt.

Menschbram en thijs schreef:Ik wil graag een keer mee op een lama wandeling![]()
![]()

Jij niet? Ze heeft dan 3 slaapkamers......fenneke schreef:Menschbram en thijs schreef:Ik wil graag een keer mee op een lama wandeling![]()
![]()

ja hoor, meldt je maar als je weer door de bergen dendert.bram en thijs schreef:Ik wil graag een keer mee op een lama wandeling![]()
![]()

Met honden die het fruit uit de bomen jattenDeDiana schreef:Prachtige plaatjes! Al is het wel raar om te zien terwijl ik hier in een rokje en slippers zit (in de schaduw)

Ook dat nog jabram en thijs schreef:Met honden die het fruit uit de bomen jattenDeDiana schreef:Prachtige plaatjes! Al is het wel raar om te zien terwijl ik hier in een rokje en slippers zit (in de schaduw)
dat snap, wellicht nog vreemder dat wij die temperaturen ook al hebben gehadDeDiana schreef:Prachtige plaatjes! Al is het wel raar om te zien terwijl ik hier in een rokje en slippers zit (in de schaduw)

Ja, bijzonder! Dan ga je ineens een beetje terug in de tijd wat betreft het seizoenJeannettebo schreef:dat snap, wellicht nog vreemder dat wij die temperaturen ook al hebben gehadDeDiana schreef:Prachtige plaatjes! Al is het wel raar om te zien terwijl ik hier in een rokje en slippers zit (in de schaduw)

In 't zout and lemon cheeseDeDiana schreef:Ook dat nog jabram en thijs schreef:Met honden die het fruit uit de bomen jattenDeDiana schreef:Prachtige plaatjes! Al is het wel raar om te zien terwijl ik hier in een rokje en slippers zit (in de schaduw)En een voorraad citroenen waar ik een heel leven mee kan doen.

Zijn de temperatuurverschillen dan ook in korte tijd enorm, of is het grotendeels een kwestie van zon en droog versus bewolkt en neerslag?Jeannettebo schreef:eind van de week is er weer best een grote kans dat we in t-shirt en korte broek wandelen en flink moet smeren
verschillen zijn vrij groot, -4 tot 10/15 graden en als de zon schijnt gaat dat zeker naar de 20DeDiana schreef:Zijn de temperatuurverschillen dan ook in korte tijd enorm, of is het grotendeels een kwestie van zon en droog versus bewolkt en neerslag?Jeannettebo schreef:eind van de week is er weer best een grote kans dat we in t-shirt en korte broek wandelen en flink moet smeren