Ik heb vanochtend verder niks geks geroken beneden. Vanmiddag heb ik gewerkt en toen ik thuis kwam rook ik af en toe ook die stank beneden. En het kwam van Charlie af. Het lijkt uit haar oor te komen maar daar zie ik niks aan, niet vies niet rood, niet geïrriteerd, niet nat. Ik mag 'm gewoon opentrekken, ze schudt niet, krabt niet en trekt 'm niet scheef. Ik heb in haar bek gekeken (waar ik niks geks uit ruik) maar ook daar zie ik niks. Volgens mij zijn het ook haar anaalklieren niet want daar zie, ruik en voel ik niks geks.
De afgelopen tijd kokhalst ze wel regelmatig, zo'n 2x per dag. Ik heb dat een tijdje aangekeken maar sinds afgelopen vrijdag geef ik omeprazol. Dat leek te helpen maar gister kokhalsde ze toch weer en ook vandaag weer. Er komt dan niks uit, het is alleen kokhalzen en het gebeurt meestal als ze uit rust opstaat of gewoon heen en weer gelopen heeft in huis, buiten zelden.
Verder eet ze goed, drinkt ze normaal, is ze gewoon zichzelf, gaat graag mee naar buiten, doet graag dingen samen en is voor normaal actief. Ik ben geen ander voer gaan geven, snacks krijgt ze weinig maar ook daar is niks aan veranderd. Ontlasting is normaal en goed.
Alles bij elkaar ga ik morgen sowieso naar de dierenarts maar het zou fijn zijn als jullie alvast mee kunnen denken? Die stank toch een (diepe?) oorontsteking? Dat kokhalzen geen idee, iets aan haar luchtpijp/slokdarm/hart?
Blegh, is niks dit
Edit, net even haar deken in d'r kussen op onze slaapkamer bekeken en daar zat dus wel een stinkende, harde plek op. Toch anaalklieren dan denk ik. Het is ruim 20 jaar geleden dat ik dat heb geroken.