Gotcha!

Ohhh shit, hij ligt in de border en daar mag ik niet komen

Yeah, ik heb hem weer!

Helemaal gelukkig met een bal en een stok

Nou vooruit, ik wil nog wel even poseren

Wat bedoel je met: breng je bal hier

En nou opbokken met die camera

Moderator: moderatorteam

Hij is nu 6 1/2 jaar.Nanna schreef:Die ziel met zijn bal![]()
Hoe oud is hij nu eigenlijk?
At your serviceSandra&co schreef:Ja, knapperd!![]()
Grappig, evenoud als Xavi!GrethavW schreef:Hij is nu 6 1/2 jaar.Nanna schreef:Die ziel met zijn bal![]()
Hij wordt al grijs om z'n bek![]()

Hij weegt 40 kilo.Hylos schreef:Grappig, evenoud als Xavi!GrethavW schreef:Hij is nu 6 1/2 jaar.Nanna schreef:Die ziel met zijn bal![]()
Hij wordt al grijs om z'n bek![]()
Hoe zwaar is hij eigenlijk?
Je bent een mooierd hoor, Bronco.
Ik zie wel iets van Bordeaux dog in zijn kop.GrethavW schreef:Zal ergens wel iets anders doorheen zitten.
Cane Corso roepen ook veel mensen, maar dat komt volgens mij vooral door zijn kleur.veertje schreef:Ik zie wel iets van Bordeaux dog in zijn kop.
Dank je, dat vind ik zelf ook zo gaaf.Lothian schreef:Glanst als een zilveren spiegel zeg!
Ja, zeer funtionele 40 kilo ook. Hij is zo belachelijk sterkCrescent schreef:Mijn hemel 40 kilo. Wel mooi
Hij vindt het heerlijk, maar wel alleen als ik ook buiten ben. Als ik naar binnen ga, zelfs met de deuren open, volgt hij me naar binnen.Zamunda schreef:Lekker naar zijn zin.
Kan maar zo hoor. Ik weet niets van zijn achtergrond. Ik heb alleen zijn vader gezien. Die leek op hem, alleen een stukje kleiner.Nicoline schreef:Wat een knapperd, en idd flink zeg. Ik zie er ook wel cane corso in niet alleen vanwege de kleur maar ook iets in de vorm van z’n kop.
Dank je wel!Catho schreef:Mooie gespierde glimworm! Flinke jongen maar echt mooi in verhouding, niks te zwaar.