Ik vind haar wel prachtig worden
8 weken vs 8 maanden

En ze gaat heerlijk met de andere 2 samen

Moderator: moderatorteam

Galga's schreef:Prachtig hondje!
Vind ik ookRebble schreef:Ik vind haar heel mooi

Die andere 2 kunnen nogal bitchen (vooral die witte kan echt een stuk saggerijn zijn naar honden die erbij komen), maar inmiddels is ze volledig geaccepteerd door die andere 2DeDiana schreef:Ze is zeker mooi geworden!En natuurlijk super dat ze ook zo goed bij de andere twee dames past.
Daar gingen we ook voorsuzan25 schreef:Ik vind haar ook echt heel mooi opdrogen, niet zo iel
De laatste weken hebben we haar redelijk stabiel rond de 37cm gemeten, kleiner dan we dachten dat ze zou wordenveertje schreef:Ja mooi is zeHoe groot is ze nu?

*grinnik* daar zijn heel veel meer mensen het met je eensveertje schreef:Oh dat is een mooi maatjeIk vind het wel mooi dat fijn gebouwde. Maar ik ben zo iemand die smelt van die kleine shelties

Ja ik vond het verschil zo leuk om te zienZamunda schreef:Mooi om te zien zo! Ze is erg mooi geworden.
Ik snap de verwarring wel, krijg nu ook nog regelmatig e vraag van mensen of ze niet nog groter moet wordenPersistence schreef:Ze is mooi ja! Ik twijfelde in een vorig topic nog een keertje, is het nu een sheltie of een colliepup, maar nu is het wel heel duidelijk
Dank je, ben zelf ook erg blij met zeLothian schreef:Je hebt echt een erg leuke roedel. Mooi kopje heeft ze!

Owh ja, die mensen die beter weten als jij wat je voor hond hebt.DeDiana schreef:Die verwarring heb je sowieso. Aan mij is ook meerdere malen gevraagd of ik wel wist dat ik een sheltie had en geen collie![]()
Mila is een vrij kleine teef met haar 50 cm, maar toch héél duidelijk geen sheltie![]()
Tot nu toe mocht ze vooral opgroeien en ze loopt met mijn vriend de basiscursussen.lucie schreef:ze is een plaatje![]()
ga je een bepaalde sport met haar doen, of doe je al iets?

Ja, precies, dat soort mensendre schreef:Owh ja, die mensen die beter weten als jij wat je voor hond hebt.DeDiana schreef:Die verwarring heb je sowieso. Aan mij is ook meerdere malen gevraagd of ik wel wist dat ik een sheltie had en geen collie![]()
Mila is een vrij kleine teef met haar 50 cm, maar toch héél duidelijk geen sheltie![]()
Maar kleine collies en shelties zit nog wel verschil in inderdaad.
Tot nu toe mocht ze vooral opgroeien en ze loopt met mijn vriend de basiscursussen.lucie schreef:ze is een plaatje![]()
ga je een bepaalde sport met haar doen, of doe je al iets?
De bedoeling is dat ik met haar agility ga doen als ze dat leuk vind, maar ze heeft nu 2 lesjes gehad om de basis wat aan te leren en ze is bloedfanatiek![]()
Dus voorlopig gaan we lekker aan de basis werken met haar.
Haha ja, de mensen die je daarna alsnog gaan ontwijken omdat je teveel tegenspreekt en hun echt wel alles weten en jij nietDeDiana schreef:Ja, precies, dat soort mensenEn je dan meewarig aankijken dat je zelf niet eens weet wat voor hond je hebt
![]()
Leuk dat ze zo gemotiveerd is voor agility, ik ben benieuwd hoe ze het straks gaat doen!

Ja dat fanatieke is echt geweldig om te zienlucie schreef:Ach, alleen al te zien dat ze veel lol heeft in wat ze doet, wat dat dan ook is, lijkt me al zo leuk bij zo'n kleintje