Ik vind Manu heel mooi. Eerst qua uitstraling, maar zijn lichaam klopt ook gewoon en zijn vacht is prachtig gezond en zacht. Hij is heel sterk en dat is van hem af te zien. Ik heb het weleens eerder geschreven geloof ik, maar ik heb nog nooit een mooiere hond dan mijn Manu gezien
Soms word ik er weleens dol van, maar Manu krijgt op straat ook heel veel aandacht. Inmiddels doe ik ook weleens of ik het niet hoor als mensen hem weer eens hardop bewonderen. Hij vindt het prachtig. Je doet hem geen groter plezier dan op zaterdag naar de grote, drukke dierenwinkel te gaan. Dan staat hij even mooi te zijn en alle aandacht te ontvangen. Uiteraard vind ik het zelf vaak gewoon heel erg leuk dat andere mensen hem ook zo mooi vinden

Hij straalt echt. Alles is mooi aan hem, want hij is ook nog eens heel erg lief.
Ik vind Uma niet zo mooi. Mijn vriend vindt haar het schattigste hondje dat er is. Ik vind haar vooral heel mooi omdat ze zo zachtaardig is, maar qua uiterlijk: nee. Als ze een kat ziet spant ze dat kleine beetje buikspieren aan en zet ze die oren omhoog, de ogen staan alert en ze is mooi. Maar meestal staat ze erbij als een zoutzak, laat ze haar oren hangen en heeft ze een dikke hangbuik.
Spieren heeft ze nauwelijks en haar vacht is heel dun. Het glanst wel. Ze loopt ook als een bejaarde hond, sloom en ongeïnteresseerd. Als ze los is danst ze nog een klein beetje, maar ook dan is het niet veel

Ik hou van honden die er fit uitzien maar zo ziet Uma er niet uit
Ik fiets, wandel en loop hard met mijn hond(en) maar als je naar Uma kijkt zie je dat er echt niet aan af.
Ik wil er dus graag een sporthond bij maar vriend houdt het af. Dan zegt hij: 'nou en, Uma is gewoon ons knuffelhondje en Manu is beide nét niet maar ook net wel, dus je doet het er maar mee

'
Ze zijn allebei ontzettend fijn om te hebben in elk geval