Moderator: moderatorteam

Ja, was echt even fijn na wel een spanningsvolle dag.Maryanne schreef:Heerlijk dat jullie zo genoten hebben![]()

Ja, ik was bij de dierenkliniek vandaag en daar vroegen ze voor hun Facebook site honden/voorjaarsfoto's. Dus ik dacht; ik ga liggen met Sam bij de mooie bloemen._Tiny_ schreef:Wat mooi, Sam bij de voorjaars bloemen

Ja was ook echt zo. Heerlijk. Elke dag genieten is er weer eentje.Boutje schreef:Mooie foto's! Je ziet dat jullie er van genoten!

Nee dat doe ik niet. Sam heeft geen last van het borstelen. Het ziet er absoluut warrig uit etc., maar vooral van het draaien en rollebollen.Cleva schreef:Weet je wat ook leuk is?
Ik zou die vacht er afscheren of op zijn minst heel goed wassen.
Het theo en thea-gehalte is hoog maar niet verkeerd.
Ik reken dit goed.

Op de heenweg had ik dat gaas helemaal open aan de voorkant. Dat was ook heerlijk. Op een bepaald moment werd hij even onrustig en draait dan wat. Dan maak ik het even overzichtelijker en doe het gaas er even als het ware voor. Maar ook dat vindt hij heerlijk, lekker wat 'hangen' met het koppie over de rand.Tamara81 schreef:Dat hoofd van Sam uit de buggy, lief! Hij kan mooi alles in de gaten houden zo.

Nou, ik ben heel benieuwd hoe hij dat gaat vinden. Ik vind het zalig, dat wel. Maar ik merkte vorig jaar, dat Sam het beter deed toen het kouder werd, dan met die warmte. Maar stel..... dat Sam er nog eventjes is en de warmte neemt toe, dan kan ik ook gewoon met doggyride naar een heerlijk gebied en dat hij daar rondstruint.Nanna schreef:Volgende week 18 graden, dan is het helemaal genieten voor meneer.
En mevrouw