Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden met humor

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Honden met humor

Ongelezen bericht door DesireeB »

Wie verdenkt zijn hond nog meer van opzettelijke humor. Al mijn honden hebben wel eens streken uitgehaald maar Droef spant hier toch wel de kroon. Bij de meeste dacht ik er verder niet echt bij na en deden ze de geleverde streek vaak maar 1 keer.

Bij Droef is dat toch wel anders. Droef wil soms zijn binnen speelgoed mee naar buiten, dat mag heel af en toe maar meestal niet. Dan krijgt hij het commando los. Soms moet ik dit een keer herhalen en dan laat hij het gewoon liggen en kunnen we de berging in waar de riemen om gaan. Laatst was hij het er duidelijk niet mee eens en hij liep dus terug naar de woonkamer, nam een aanloop en een rare sprong om zijn speelgoed in de lucht te gooien. 2 dagen later weer zoiets, commando los. Droef draait zich om en loopt naar Izzy om vervolgens de bal precies boven haar kop los te laten.

Vorig weekend zat ik met mijn voeten in een voetenbadje. Droef gaat achter me zitten, steeds dichterbij en ik zag zijn kop alweer op onweer staan. Ja hoor, voorpoten op mijn schouders en bijten maar aan mijn oren.

Vandaag kreeg hij was pasta salade door zijn brokken. Er zaten wat cherry tomaatjes in waarvan hij er echt al een paar op had maar die laatste vond hij maar niks. Hij loopt met een zuur gezicht de woonkamer in en in slow motion tuft hij dat tomaatje uit kijkt er nog eens heel bedenkelijk bij en gaat weer terug om de rest op te eten. Vanmiddag schopte ik zijn bal niet ver genoeg, dus belande niet in de sloot en Droef wilde zwemmen. Maar zwemmen zonder reden gaat blijkbaar niet in zijn brein dus hij pakt de bal van de kant, laat hem los boven de sloot en springt alsnog in het water.

Ik lig hier dus geregeld in een stuip met Droef, maar vraag me af of meer honden dit echt opzettelijk lijken te doen. En zo ja, wat dan? :mrgreen: Gelukkig is het bij Droef redelijk onschuldig allemaal.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”