Moderator: moderatorteam

*Esther schreef:De ogen van de Cardigan
*Esther schreef:Ja, prachtig. Zo wijs altijd. Ik zou ook graag weer van die oogjes in huis willen
Ha, het huis is alweer volcooperv schreef:Oh nee, je heb geen corgi oogjes meer? dat wordt dan inderdaad tijd om een vers setje te halen. Corgipuppies zijn ook zo'n beetje de beste puppies die er zijn*Esther schreef:Ja, prachtig. Zo wijs altijd. Ik zou ook graag weer van die oogjes in huis willen
*Esther schreef:Ha, het huis is alweer volcooperv schreef:Oh nee, je heb geen corgi oogjes meer? dat wordt dan inderdaad tijd om een vers setje te halen. Corgipuppies zijn ook zo'n beetje de beste puppies die er zijn*Esther schreef:Ja, prachtig. Zo wijs altijd. Ik zou ook graag weer van die oogjes in huis willenLuna overleed afgelopen mei, 16 jaar! Er komt zeker weer een Cardigan, ooit!
S@ndr@ schreef:wat een heerlijk stel en inderdaad er kunnen best wat vaker foto`s van worden geplaatst![]()
Nou idd! ik duim. Ze was een Courtly uit het hoge Noorden. Waar komt jouw Nelson vandaan?cooperv schreef: oh 16 is wel een hele mooie leeftijd, daar moet Nelson maar een voorbeeld aan nemen
*Esther schreef:Nou idd! ik duim. Ze was een Courtly uit het hoge Noorden. Waar komt jouw Nelson vandaan?cooperv schreef: oh 16 is wel een hele mooie leeftijd, daar moet Nelson maar een voorbeeld aan nemen
Emma schreef:Leuk stel, ik vind Annie ook enig