Het duurt even, maar dan heb je ook wat
Nu moeten de kippen nog wennen aan Archie.
Moderator: moderatorteam

Ben er ook heel blij dat hij inmiddels rustig is. Paar maanden geleden pakte hij nog een kip maar nog nooit om echt schade aan te richten.Rebble schreef:Hey wat goed! Mijn laptop doet raar als ik filmpjes op youtube kijk, het beeld wordt af en aan zwart, maar hij oogt heel rustig. Daar zal vast wat werk in gezeten hebben?

Bijzonder hoe zo'n hondenbrein dan werkt hé!lucie schreef:![]()
Mijn Lizzy was een geduchte kippenkiller dus ik hield mijn hart vast toen ik zelf kippen nam![]()
Ze heeft er nooit naar omgekeken en ik zou haar blindelings in het kippenhok durven achterlaten. Sterker nog, ik heb hier drie jagers waaronder twee windhonden en de kippen lopen gewoon over het erf tussen de honden door, ook als ik er niet ben. Het kan dus prima, zelfs als ze al eens kippen hebben gedood.
MAAR, als ik nieuwe kippen neem moet ik wel oppassen. Dan hangt er een ander luchtje aan en zijn ze niet 'eigen'. Die lopen wel gevaar! Dus eerst een weekje opsluiten, en dan is het gevaar geweken.
Dankjewel! Het is echt een schat, met de kleine is hij ook zo geweldig.miriam schreef:Knap hoor...en wat is Archie leuk