Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
puppy advies nodig
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 2
puppy advies nodig
Hallo iedereen
Ik ben Emily en heb samen met mijn man en 2 dochters van 4 en 5 jaar 2 honden en 2 katten. Onze oudste hond is Charly een Franse bulldog x stafford van 10 jaar die we 4 jaar geleden uit het asiel hebben gehaald. Hij komt van een inbeslagename bij een broodfokker maar is de meest rustige lieve sociale hond die er is naar mensen en kinderen. Hij ging tot voor kort dagelijks mee naar mijn werk in het rusthuis. Zijn enige minpunt is hondagressie.
Sinds 2 maanden en heel ongepland hebben we een Engelse cocker spaniel teef Kiki overgenomen van een familielid die het hebben van een puppy heeft onderschat. Ze komt schijnbaar uit een jachtlijn en met beiden haar ouders is gejaagd. Ze heeft al goed haar draai in het huishouden maar we zitten toch met wat vragen aangezien het onze eerste puppy is.
Ik ben Emily en heb samen met mijn man en 2 dochters van 4 en 5 jaar 2 honden en 2 katten. Onze oudste hond is Charly een Franse bulldog x stafford van 10 jaar die we 4 jaar geleden uit het asiel hebben gehaald. Hij komt van een inbeslagename bij een broodfokker maar is de meest rustige lieve sociale hond die er is naar mensen en kinderen. Hij ging tot voor kort dagelijks mee naar mijn werk in het rusthuis. Zijn enige minpunt is hondagressie.
Sinds 2 maanden en heel ongepland hebben we een Engelse cocker spaniel teef Kiki overgenomen van een familielid die het hebben van een puppy heeft onderschat. Ze komt schijnbaar uit een jachtlijn en met beiden haar ouders is gejaagd. Ze heeft al goed haar draai in het huishouden maar we zitten toch met wat vragen aangezien het onze eerste puppy is.
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Re: puppy advies nodig
Welkom hier. 

Welkom 

- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Welkom, ben benieuwd naar je puppyvragen.
-
- Actief
Ik kan nog altijd geen berichten plaatsen in andere boards. Wat doe ik verkeerd?
-
- Actief
Bedankt. Dan ben ik gerust. Ben een technologische nietwiet 

- Ήυs
- Zeer actief
Welkom!
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!