Moderator: moderatorteam
Sorry, kan niet. Die heb ik al uitgekozen.basil schreef:Doe mij dat chocoladedingetje maar
Ja, echt.basil schreef:Oh echtLongFields schreef:Sorry, kan niet. Die heb ik al uitgekozen.basil schreef:Doe mij dat chocoladedingetje maarIk loop achter!
Je hebt een goede smaak![]()
![]()
Dat gaat wel goed komen denk ik, met die foto's.Emma schreef:Oh, wat leuk, Longfields![]()
Die vind ik erg gaaf, kan je mooi foto's blijven plaatsen![]()

Ren had het een beetje koud dus die had lekker een warme schoot uitgezocht om op te liggen.Maryanne schreef:Ren blijft rustig doorslapen
Ze deden het ook allemaal geweldig, ze verkenden de boel zowel zelfstandig als met elkaar, kleefden niet specifiek aan een bepaalde andere pup of ons en waren gewoon erg vrolijk de boel aan het verkennen. Af en toe rende er eentje met een takje of blaadje in de bek rond, heel vaak kwamen ze ons even opzoeken en ze hebben ook met een aantal verschillende aardige honden kennis gemaakt. Was echt een goed uitstapje met positieve ervaringen voor ze.S@ndr@ schreef:nwat een geweldige leuke plaatjes, wauw, ziet er allemaal heel lieflijk uit