Moderator: moderatorteam
Ben ik ook niet dus komt goed uitbram en thijs schreef:Ze zijn niet altijd even charmant maar wel heel, heel leuk
Nooit, ik zit geknield of de honden lopen op een wat hoger gelegen stukJohnny Jones schreef:Ze zijn superleuk en heel erg fotogeniek! Volgens mij lig jij vaak languit om ze vanuit zo'n laag standpunt te fotograferen?
.
Zij of ikHeavy schreef:Wat een prachtige foto's maak je toch
Niks gebroken?
Jouw honden zitten stiekem op balletRamiek schreef:En het was heerlijk
![]()
Toch wel hoor! En je honden zijn heerlijke meidenRamiek schreef:Ben ik ook niet dus komt goed uitbram en thijs schreef:Ze zijn niet altijd even charmant maar wel heel, heel leuk
Ze lagen ergens in te draaien, gelukkig iets reukloosEmma schreef:Jouw honden zitten stiekem op balletRamiek schreef:En het was heerlijk
![]()
dat kan niet anders.
Ik vind ze heel charmant
Voor Spetter zijn de wandelingen zoveel leuker nu!S@ndr@ schreef:ze zijn echt heel erg leuk samen, mooie plaatjes die en glimlach ontlokken
Dank jeMaryanne schreef:Toch wel hoor! En je honden zijn heerlijke meidenRamiek schreef:Ben ik ook niet dus komt goed uitbram en thijs schreef:Ze zijn niet altijd even charmant maar wel heel, heel leuk
Wij zijn er met een kwartiertje!kloesje schreef:Wat een geweldig stel
Volgend weekend eens met mijn stel naar het strand, voor mij een stukkie rijden, maar zie er nu al naar uit hahaha