Het was me het weekend wel, eerst ijzel, daarna kwam de regen met bakken uit de lucht. Hoogloopse Ayla met een kreupele, hitsige Morris erachteraan, Suze die dacht dat ze een jachthond was en achter een ree aanging... oh ja, en Ayla had ook nog eens kennelhoest opgelopen
Welke kant zullen we op?

Die koppen van de twee dames op de achtergrond terwijl Morris zijn best doet zo oncharmant mogelijk over een boomstammetje te springen

Het was nat en koud en dat vind Suze heel erg stom, maar ze wordt nog wel eens een echte hond! Rennennnnn

Natuurlijk hebben we nog een prikkerpoging gedaan. Jongens let op! Morris jij ook! Hallo! Nee, niet hierkomen. Blijf! Blijf! Kijk dan?! Joehoe!

Beter dan dit werd het niet

Maar zelfs nog eentje soort van gelukt met Suze erbij

Wij hebben gehoord dat er hier koekjes te halen zijn

Ik-wil-ook-koekjes-grmbl-die-boomstam-is-te-hoog-wacht-op-mij-ik-wil-een-koekje!

Lekker rennen en spelen. En dat allemaal zonder de lijn in de knoop te krijgen. Ik vind het knap

Dit zou een hele mooie foto zijn van Ayla die recht naar me toe kwam rennen. En toen kwam Morris photobomben

Dan nog maar een prikkerpoging doen. We zijn een dik uur verder, ze zijn nu vast moe genoeg om even rustig te blijven zitten!
Nou ja... niet dus

Morris en Ayla deden nog even soort van hun best

De lijn hield haar toch wel wat tegen dus heel eventjes mocht ze los om even samen met Suze te kunnen rennen.

En volgens mij hadden de dames hier allang door dat er reeën in de buurt waren

Ayla heeft loops de rare neiging om in waterplassen te plassen, de andere twee vinden het heel erg boeiend

Ze doen nog even hun best zo nat en smerig mogelijk terug naar huis te gaan

Eenmaal terug in het huisje zijn ze toch wel een beetje moe

Al duurt de rust nooit heel lang