Met grote dank aan celie die mij kan uitleggen hoe een foto te plaatsen
Hulde

En de bosbende

Moderator: moderatorteam

Al weer een weekjebram en thijs schreef:Zit je eindelijk weer op je berg?Jeannettebo schreef:Hey wat leuk!

Ik heb mijn aandacht deze week en beetje moeten verdelen tussen mijn werk, mijn honden, mijn vader en mijn vriend....bram en thijs schreef:En dat zeg je niet even?Jeannettebo schreef: Al weer een weekje![]()
![]()

Wel hoe ik mijn tijd moest verdelen... niet per se de gewenste volgordebram en thijs schreef:Nou ja zegfenneke schreef:Die volgorde

Ja. We kennen hier de meldplichtJeannettebo schreef:Wel hoe ik mijn tijd moest verdelen... niet per se de gewenste volgordebram en thijs schreef:Nou ja zegfenneke schreef:Die volgordemaar ja, zonder werk wordt vele andere dingen ook lastig

Kom je me controleren op mijn berg? Mag hoor, zal koffie zetten en fondue in huis halenbram en thijs schreef:Ja. We kennen hier de meldplichtJeannettebo schreef:Wel hoe ik mijn tijd moest verdelen... niet per se de gewenste volgordebram en thijs schreef:Nou ja zegfenneke schreef:Die volgordemaar ja, zonder werk wordt vele andere dingen ook lastig

Wrom ?bram en thijs schreef:Zegfenneke schreef:Jäaaaaaaaaaaaas
Fondue![]()
![]()
![]()
![]()
Kalmeer een beetje

Weet je wel hoe ver het rijden isfenneke schreef:Wrom ?bram en thijs schreef:Zegfenneke schreef:Jäaaaaaaaaaaaas
Fondue![]()
![]()
![]()
![]()
Kalmeer een beetje

Weet je hoe lekker die fondue is?bram en thijs schreef:Weet je wel hoe ver het rijden isfenneke schreef:Wrom ?bram en thijs schreef:Zegfenneke schreef:Jäaaaaaaaaaaaas
Fondue![]()
![]()
![]()
![]()
Kalmeer een beetje

Dat bedoel ikJeannettebo schreef:Weet je hoe lekker die fondue is?bram en thijs schreef: Weet je wel hoe ver het rijden is