Moderator: moderatorteam

Moet zo om hem lachen. Hij moet geen getrutSterre schreef:Wat een heerlijk beestje.
Perle schreef:Yeah! Zo moet dat!

Hehe... Ik heb hier een Chihuahua naast 4 Mechelaars... Ik ken het, want die klein hier is a badass girl!dagmar88 schreef:Perle schreef:Yeah! Zo moet dat!Het is even wennen na zo'n nepstoere stafford.
Niks geen jas en giftig dat hij op de arm moest met oversteken
malinois schreef:Vond ie t leuk??
Haha goedzo!!dagmar88 schreef:malinois schreef:Vond ie t leuk??1: Als het aan hem lag had hij nog een uur doorweekt verder geracekeest.

Zo is Dex ook. Die blieft geen jasje dan loopt hij met zijn staart tussen de poten. Saartje daarintegen wat een tut.dagmar88 schreef:Moet zo om hem lachen. Hij moet geen getrutSterre schreef:Wat een heerlijk beestje.![]()
Gewoon snoeihard door de sneeuw raggen en in de grootste hopen springen. Blijf je vanzelf warm met je drie hele kilo's
Haha nou, ik vind het maar lastig zo'n uk een beetje fatsoenlijk op de foto te krijgen.sjm schreef:Zo zijn ze hier ook hoor! Heerlijk he. Ze zijn hier alle 3 echt dól met de sneeuw. Een en al racen en spelen.![]()
Wat een modelletje is hij zeg!
Het is een kleine druktemaker. Altijd bezig. Rennen, vliegen, spelen, rotzooi maken.Jackira schreef:Hij is echt leuk![]()
Ik wil er ook zo graag een. Lijkt me zo leuk, zo'n uk bij m'n grote honden.
Balance_P schreef:Wat een toffe bink haha!
Even een tussenoplossing van vijf euro, al staat het wel koddig. Hij viel voor een beetje fatsoenlijk tuig buiten de kleinste maatjes.mijke schreef:Hahaha ik moest zo hard lachen om dat tuigje. Woef! Hij kijkt er wel heel hups bij
nomo schreef:Ik vind hem er altijd uitzien alsof hij flink aan het trippen isHij is leuk! Stoer ding
Ik mis het echt, een klein hondje, en merk dat ik toch steeds stiekem naar te adopteren kleine hondjes kijk. Vandaag of morgen trap ik er in, kwestie van tijd.dagmar88 schreef:Het is een kleine druktemaker. Altijd bezig. Rennen, vliegen, spelen, rotzooi maken.Jackira schreef:Hij is echt leuk![]()
Ik wil er ook zo graag een. Lijkt me zo leuk, zo'n uk bij m'n grote honden.
En tussendoor natuurlijk lekker bij me liggen, liefst opgekruld op m'n schouder![]()
Vind het erg gezellig naast de grote(re) honden die vooral veel rusten binnen. Hij geeft wel reuring
dagmar88 schreef:Even een tussenoplossing van vijf euro, al staat het wel koddig. Hij viel voor een beetje fatsoenlijk tuig buiten de kleinste maatjes.mijke schreef:Hahaha ik moest zo hard lachen om dat tuigje. Woef! Hij kijkt er wel heel hups bij
Ondertussen is het een stevig bonkie geworden. Compact en met mini staffordbillen onder die plumeau. Dus het is wel eens tijd voor een echt grotemannentuig.
Laatst had ik hem voor de grap in de halti van niko gepropt, dat past!
mijke schreef:Waaattt haha. Daar heb je vast een foto van
hahaha ja hij heeft zo'n fanatieke blik!dagmar88 schreef:nomo schreef:Ik vind hem er altijd uitzien alsof hij flink aan het trippen isHij is leuk! Stoer ding
Er gaat geen dag voorbij dat ik daar geen reacties op krijg haha.
Hij kijkt afgezien van de kleur ook wel intens
laeken schreef:Wat een leuk beestje. Leuk zo'n pretlettertje hè?
Het is een lekker ding.