Moderator: moderatorteam

Er zijn veel filmpjes zelfs.. door mijn vriend gemaakt haha, ook van hoe hij met het pallet in de weer is, maar weet niet hoe ik ze kan laten zien.mosquito1980 schreef:Vrolijk beest![]()
Met een heerlijke vieze klodder op de eerste foto![]()
![]()
Heb je maar 3 foto's van hem gemaakt? Was je filmpje op![]()
Nou ja, dat is mijn gevoel er gewoon wel eens bij. Als er geen enkele reactie komt dan ga ik twijfelen aan de kwaliteit van de foto's of vul ik zelf in dat mensen niet geïnteresseerd zijn, dat is mijn mancoNanna schreef:Onzin. Ik kijk zelf altijd wel veel foto's maar reageer lang niet altijd. Wat moet je ook altijd zeggen, mooie foto's? Dat is ook zo domblondie schreef: Als er geen reacties komen voel ik me vaak ook zo'n dombo die foto's neerkwakt waar niemand op zit te wachten heb ik dan altijd het idee![]()
Heb van de week wel zitten hinniken om die foto's van Jol in de wind
Buiten vond hij het geweldig, het huisje vond hij wat minder. Geen idee waar dat aan lag, normaliter is hij overal wel prima op zijn plek tijdens vakanties maar hier lag hij te sikkeneuren in het huisjeveertje schreef:Hij kijkt alsof hij helemaal in zijn nopjes is met dat tripje Texel
Geniet er van! Prachtig weer volgens mij zo met dat zonnetje erbij! Peer er ook bij of alleen met de zussen weg?teckeltoos schreef:Leuke foto's.![]()
Ik ben op het moment in een chalet op Kustpark Texel met mijn zussen.

We gaan volgende week weer!Budkes schreef:Hij wordt steeds mooier. Hij blijft ontzettend donker hè?
En Texel, het eiland wat mij betreft. Wanneer ben je er in April? Mss dat ik in April ook nog een paar daagjes Texel doe.
Budkes schreef:Hij wordt steeds mooier. Hij blijft ontzettend donker hè?
En Texel, het eiland wat mij betreft. Wanneer ben je er in April? Mss dat ik in April ook nog een paar daagjes Texel doe.