"Drapeer je eens elegant over die boomstronk heen. Weet je wel, helemaal alligned en zo."
- "Oké..."

"Maximaal genieten dit."

Moderator: moderatorteam

Ook geen zin om die jogger te schoppen?Zinodo schreef:We hadden ook onder de bomen door moeten lopen. Op de hei regende het behoorlijk, en in combinatie met de wind sneed dat zo in je gezichtSandra&co schreef:Och deze hoeveelheid regen is prima te doen hoor. Zeker als je onder de bomen doorloopt heb je er weinig last van. Als Izzy het kan, kunnen jullie het ookwe hebben ons rondje maar een beetje ingekort want bah niemand had er nog zin in. Helemaal nadat we een jogger een klein teckeltje zagen schoppen
Zelfs ik kon het en ik heb een hekel aan regenSandra&co schreef:Och deze hoeveelheid regen is prima te doen hoor. Zeker als je onder de bomen doorloopt heb je er weinig last van. Als Izzy het kan, kunnen jullie het ook
Ik woon in de Polder. Er staan wel bomen, maar daar heb je weinig profijt van.Sandra&co schreef:Och deze hoeveelheid regen is prima te doen hoor. Zeker als je onder de bomen doorloopt heb je er weinig last van. Als Izzy het kan, kunnen jullie het ook
Ja, dunne vachtjes heGrethavW schreef:
Ik woon in de Polder. Er staan wel bomen, maar daar heb je weinig profijt van.
Heeft Izzy ook zo'n hekel aan regen? Bronco vindt het verschrikkelijk. Die is namelijk van suiker.
Als ik met hem in de regen loop ben ik altijd bang dat ik opgepakt word voor dierenmishandeling. Hij loopt ernaast alsof hij net een paar rake klappen gehad heeft.![]()
Soms loop ik er gierend van het lachen naast (zou ik ook voor opgepakt kunnen worden). Het is geen gezicht.
Dank je voor je voorzichtige enthousiasmefenneke schreef:Zitten leuke foto's tussen
Zeer herkenbaar. Hij gaat ook nu gewoon nog het water in als hij dorst heeft en zwemt dan ook een stukje.Sandra&co schreef:Ja, dunne vachtjes heGrethavW schreef:
Ik woon in de Polder. Er staan wel bomen, maar daar heb je weinig profijt van.
Heeft Izzy ook zo'n hekel aan regen? Bronco vindt het verschrikkelijk. Die is namelijk van suiker.
Als ik met hem in de regen loop ben ik altijd bang dat ik opgepakt word voor dierenmishandeling. Hij loopt ernaast alsof hij net een paar rake klappen gehad heeft.![]()
Soms loop ik er gierend van het lachen naast (zou ik ook voor opgepakt kunnen worden). Het is geen gezicht.
Het druppelt in principe gewoon regelrecht op dat vel, dat zal best wel ijzig koud zijn nu. Izzy gedraagt zich hetzelfde als Bronco, dat rent van struik naar struik om te kunnen schuilen. Maar als ik de bal in het water zou gooien, zou ze er zonder problemen achteraan zwemmen. Da's ánders nat. Dat mag wel