En de eeuwige optimist

Moderator: moderatorteam
Als een boer met kiespijn danCrescent schreef:Hee, Uma lacht!
Het gaat heel goed met haar! De sinaasappelhuid is weggetrokken, haar huid is weer mooi roze. Het is nog niet helemaal rustig, als je goed kijkt zie je zwarte stippen op haar buik, dat zijn ontstekingen.Zamunda schreef:Hoe gaat het met je Umaatje, heeft ze nog steeds van die vage klachten?
Als een boer met kiespijn danCrescent schreef:Hee, Uma lacht!.
Wat fijn, ze ziet er ook echt content uitManuma schreef:Dankjulliewel voor de leuke reactiesHet gaat heel goed met haar! De sinaasappelhuid is weggetrokken, haar huid is weer mooi roze. Het is nog niet helemaal rustig, als je goed kijkt zie je zwarte stippen op haar buik, dat zijn ontstekingen.Zamunda schreef:Hoe gaat het met je Umaatje, heeft ze nog steeds van die vage klachten?
Als een boer met kiespijn danCrescent schreef:Hee, Uma lacht!.
Ze heeft in elk geval al een hele poos geen bloeddiarree meer gehad en geen uitvalverschijnselenOok heeft ze weer wat spieren op kunnen bouwen en ze is op een normaal portie voer gewoon op gewicht te houden
Ze is nog steeds niet actief, maar ik denk dat dat ook gewoon geweest is
Ja, daar zijn wij ook blij mee!DeDiana schreef:Knapperds!
Fijn om te lezen dat het met Uma beter gaat!
Wat ontzettend fijn zeg! Ik lees verderop dat jullie het dieet aangepast hebben, hopelijk blijft het zo goed gaan op haar nieuwe dieet!Manuma schreef:Het gaat heel goed met haar! De sinaasappelhuid is weggetrokken, haar huid is weer mooi roze. Het is nog niet helemaal rustig, als je goed kijkt zie je zwarte stippen op haar buik, dat zijn ontstekingen.
Ze heeft in elk geval al een hele poos geen bloeddiarree meer gehad en geen uitvalverschijnselenOok heeft ze weer wat spieren op kunnen bouwen en ze is op een normaal portie voer gewoon op gewicht te houden
Ze is nog steeds niet actief, maar ik denk dat dat ook gewoon geweest is
In een vorig leven bedoel jeManuma schreef:Ze is nog steeds niet actief, maar ik denk dat dat ook gewoon geweest is