Zie mij netjes zitten en aangeven
Ik weet het zeker hoor ! Dit boompje

Oh nee toch het boompje ernaast

Niets leuker dan balletje verstoppen en zoeken
Moderator: moderatorteam

Ja dat is daar echt drama... mijn kinderen mogen daar ook niet over steken alleen...fenneke schreef:Dit was ook vanmorgen . Fijn dat je gestopt bent![]()
Er rijdt bijna altijd wel een door rood

fenneke schreef:
Vanmiddag gooide ik met een ferme zwaai het balletje![]()
en toen bleef die hangen![]()
Gelukkig was meneer mee die hem er weer uit kon zwaaien met een stok![]()
Baloe keek vol bewondering toe

Manuma schreef:Ik vind Balou echt een van de mooiste forumhondenWat heeft hij toch een prachtige vacht!
Morris loopt vaak alvast maar de andere kant op als ik de bal gooifenneke schreef:Oh maar dat talent heb ik ook hoor
fenneke schreef:
Vanmiddag gooide ik met een ferme zwaai het balletje![]()
en toen bleef die hangen![]()
Gelukkig was meneer mee die hem er weer uit kon zwaaien met een stok![]()
Baloe keek vol bewondering toe
Wauw dat is een leuke opmerkingManuma schreef:Ik vind Balou echt een van de mooiste forumhondenWat heeft hij toch een prachtige vacht!

De jongens keken 'n na en gingen dan hun's weegsnomo schreef:Morris loopt vaak alvast maar de andere kant op als ik de bal gooi

Het is jammer dat ze je geen koekje van eigen deeg kan geven, eens zien hoe argwanend jij dan bentfenneke schreef:Ik heb Blitz een keer de bal knoeterhard tegen haar koppie gegooidze was helemaal van de wap en is nu zeer argwanend

Zo heb ik Raaf weleens voor zijn harses geslagen in een onderhandse zwaai (om de bal te gooien)fenneke schreef:Ik heb Blitz een keer de bal knoeterhard tegen haar koppie gegooidze was helemaal van de wap en is nu zeer argwanend

Ik had al zitten denken: misschien moet ik eens vragen of we een keer zullen wandelen en dat ik dan de camera meeneemfenneke schreef:Dank jullie wel![]()
Ik moet maar eens wandelen met iemand die echt foto's kan maken .
Als jullie hem nu al zo mooi vinden met mijn slechte foto's