Ik ben toch jouw lieve ventje ?

Lieve zachte zoentjes. Daar, daar, daar en daar.

Weersta dat maar eens.
Hihihi. Reuenbuikje zoenen blijft wennen.
Moet gewoon af en toe iets een beetje opzij houden
Moderator: moderatorteam
Je hebt hier nu eenmaal niet de mogelijkheid om een bericht te liken. En ik reageer inderdaad op lang niet alles, zelfs niet als ik geniet van de foto's of moet lachen om een opmerking. Ik krijg op mijn foto's ook vaak genoeg maar weinig respons. Maar wel veel kijkers en dan ben ik al blijteckeltoos schreef:Ruim 200 keer bekeken en buiten Nanna niet 1 die de moeite neemt om bijv. alleen al een smiley aan te tikken.
Toch is het nog steeds dezelfde Peer.
Voor mij dus niet meer de moeite waard om al dat gedoe om foto's op mijn pc te krijgen, formaten veranderen en te uploaden.
Wie foto's van Peer wil zien kijkt maar op Facebook.
Crescent schreef:Wat glimt 'ie mooi
Het lijkt mij maar een hele kleine moeite om even op "nieuwe antwoord" te klikken en dan even een smiley aan te tikken.Fotogravinnetje schreef:Je hebt hier nu eenmaal niet de mogelijkheid om een bericht te liken. En ik reageer inderdaad op lang niet alles, zelfs niet als ik geniet van de foto's of moet lachen om een opmerking. Ik krijg op mijn foto's ook vaak genoeg maar weinig respons. Maar wel veel kijkers en dan ben ik al blij
Als je niet de juiste naam hebt hier reageert er sowieso amper iemandteckeltoos schreef:Ruim 200 keer bekeken en buiten Nanna niet 1 die de moeite neemt om bijv. alleen al een smiley aan te tikken.
Voor mij dus niet meer de moeite waard om al dat gedoe om foto's op mijn pc te krijgen, formaten veranderen en te uploaden.
Dit dus, ik zet ook geen foto's meer hier, ben namelijk niet zo pooppiejooppie hierroooMachie schreef:Als je niet de juiste naam hebt hier reageert er sowieso amper iemandteckeltoos schreef:Ruim 200 keer bekeken en buiten Nanna niet 1 die de moeite neemt om bijv. alleen al een smiley aan te tikken.
Lekker laten gaan!
Peer ziet er goed uit!

Oh, daar gaat het mij helemaal niet om hoor.teckeltoos schreef:Ruim 200 keer bekeken en buiten Nanna niet 1 die de moeite neemt om bijv. alleen al een smiley aan te tikken.
Vind het ook een gedoe hoor, misschien een aandacht puntje om het forum daarin anders in te stellen. Maar misschien bestaat die optie niet eens hoor, zeg ook maar watteckeltoos schreef: Gewoon omdat het zo'n gekloot is om hier een foto te plaatsen.

teckeltoos schreef:Ik blader wel eens door de bladzijden bij de fotohoek heen om een reactie te plaatsen op topics waar nog een 0 bij staat.
Gewoon omdat het zo'n gekloot is om hier een foto te plaatsen.
Gewoon blijven doen . Ik heb toevallig ook net weer 2 foto topics gemaakt en daar wordt ook nauwelijks gereageerd. Ook niet door jouteckeltoos schreef:Ruim 200 keer bekeken en buiten Nanna niet 1 die de moeite neemt om bijv. alleen al een smiley aan te tikken.

Ik reageer in vrijwel elk fototopic wat ik bekijk (als ik niet gereageerd heb heb ik het topic niet bekeken), ik vind het immers zelf leuk om reacties te ontvangen als ik de moeite doe om foto's/verhaaltjes te plaatsen, dus ik vind het een beetje hypocriet om dan niet te reageren als ik iets van een ander bekijk. Ik besef ook wel dat lang niet iedereen er zo instaat maar ik vind wel dat je dan niet moet zeuren als je zelf lang niet altijd reageert.Fotogravinnetje schreef:Ik zag trouwens nog een foto-topic van minder dan een maand geleden met net iets meer dan 200 views en geen enkele reactie...En ja, ik heb toch ook maar weer een topic gestart voor weer een nieuw jaar met Pictures of the Week. Weinig reacties op het topic van 2018, maar ik zag dat nog steeds elke keer als ik een foto geplaatst had het aantal views flink steeg, dus besloten ook dit jaar ermee door te gaan. Blijkbaar wordt het gewaardeerd, want de mensen blijven elke keer terugkomen voor de nieuwe foto's. Natuurlijk zijn reacties leuk, maar wees eens eerlijk: geef je die zelf ook altijd?
En dat is waar ik het over heb. Toen ik mijn reactie plaatste was het al meer dan 200 x bekeken en maar 1 had gereageerd.Zamunda schreef:Ik reageer in vrijwel elk fototopic wat ik bekijk (als ik niet gereageerd heb heb ik het topic niet bekeken), ik vind het immers zelf leuk om reacties te ontvangen als ik de moeite doe om foto's/verhaaltjes te plaatsen, dus ik vind het een beetje hypocriet om dan niet te reageren als ik iets van een ander bekijk. Ik besef ook wel dat lang niet iedereen er zo instaat maar ik vind wel dat je dan niet moet zeuren als je zelf lang niet altijd reageert.
Ach. Bij Peer kan ik het iets met een vingertop een beetje opzij doen.kloesje schreef:Nu ik een teefje heb, kan ik er zo van genieten om het buikje te kroelen en kusjes te geven.. bij de reuen heb ik nooit de behoefte gevoeld om kusjes op hun buikje te geven![]()
Gelukkig vind Timber zoenen op zijn snoet ook fantastisch en kroelen Macho en ik zonder te zoenen![]()
Ik voel er weinig voor om iets opzij te houden om buikjes te kussen hahaha
Borst kriebelen doen we wel
Maar als ik zie hoe vaak ze tegen dingen aanzeiken... voel ik gewoon niet de behoefte om in die buurt een kusje te plaatsenteckeltoos schreef:Ach. Bij Peer kan ik het iets met een vingertop een beetje opzij doen.kloesje schreef:Nu ik een teefje heb, kan ik er zo van genieten om het buikje te kroelen en kusjes te geven.. bij de reuen heb ik nooit de behoefte gevoeld om kusjes op hun buikje te geven![]()
Gelukkig vind Timber zoenen op zijn snoet ook fantastisch en kroelen Macho en ik zonder te zoenen![]()
Ik voel er weinig voor om iets opzij te houden om buikjes te kussen hahaha
Borst kriebelen doen we wel
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteDit bij mij ook.Heavy schreef:Ik zie het nu passoms verdwijnen berichten bij mij . Niet stoppen met foto's plaatsen hoor ik geniet ervan om te zien hoe verliefd je bent op Peer
doe ikWildflower schreef:Dit bij mij ook.Heavy schreef:Ik zie het nu passoms verdwijnen berichten bij mij . Niet stoppen met foto's plaatsen hoor ik geniet ervan om te zien hoe verliefd je bent op Peer
Wel foto’s en bijschriften blijven plaatsen hoor!
teckeltoos schreef:doe ikWildflower schreef:Dit bij mij ook.Heavy schreef:Ik zie het nu passoms verdwijnen berichten bij mij . Niet stoppen met foto's plaatsen hoor ik geniet ervan om te zien hoe verliefd je bent op Peer
Wel foto’s en bijschriften blijven plaatsen hoor!