Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Habibi ligt te slapen op de bank. Filmpje aan. Ze draait een oor.
Even later een ietwat geïrriteerde blik mijn kant op.
Nog even later zuchtend uitrekken, poot over dr kop en verder pitten.
Amoz huilde mee, maar pas toen ik ook mee ging doen. Mila sprong op en wilde mijn gezicht/mond likken, Amy en Cee keken met gespitste oortjes in het rond en Taar hoorde niks
Charlie keek even op en ging weer liggen. Maar stond vervolgens toch op en ging even geïnteresseerd naar de laptop staan kijken. Vervolgens draait ze zich om, dus met haar kont naar de laptop, en gaat staan geeuwen. En nog een keer geeuwen. Toen leek het alsof ze weer in haar mand wilde gaan liggen maar ze rekte zich alleen maar uit om vervolgens nog een stukje door te lopen en daar stil te gaan staan. Ze vond het niet helemaal tof, ze snapte het niet helemaal geloof ik. Toen het klaar was heeft ze heel even staan piepen maar is nu weer gewoon gaan liggen.
Noa heeft haar kop gekanteld, beide kanten op en best ver. Verder heeft ze 2x gegaapt en even haar poot gewassen. Ze is gewoon blijven liggen en heeft ondertussen haar kop ook weer neergelegd. Het is een filmpje van niets geworden.
Mo sliep en dat is niet veranderd door het gehuil, Tapas deed eerst een paar keer haar kop scheef, toen bromde ze wat mee en dat was het. De maandelijkse sirene doet haar meer geloof ik, dan huilt ze wel mee.
Yuna kwam even kijken, ging toen ergens liggen. Veel gedraai met de oortjes, slikken en gapen. En bij jouw honden een iets sterkere reactie. Ze ging bij de tuindeur kijken.
Niet. Er gebeurt helemaal NIETS. Geen spiertje. Raar want al haar broertjes en zusjes en ouders en grootouders en roedelgenoten waar ze mee opgroeiden doen het allemaal wel. Gezellig met zn allen
Enige reactie hier in huis was kat Kiki die gealarmeerd opstond.
Dees en Maylo schreef:Izzy doet gewoon alsof er niks is. Droef loopt altijd te mopperen bij het horen of zien van dieren op tv of laptop. Of ik dat even niet wil doen. https://www.facebook.com/d.m.beelen/vid ... 289344487/
Dat gehoem van Droef
Ja dat is nog bescheiden. Toen hij hier net was sloegen de stoppen wel eens door bij hem en was het huis te klein. Dit mag, mopperen is toegestaan maar we gaan niet hysterisch doen. Hij wilde eerst ook echt overal op af vliegen maar inmiddels houdt hij het hierbij en geeft standaard mij de schuld van dat geouwehoer op tv etc.
Laatst ging ik een documentaire over honden kijken en duurde 5 uur. De eerste 2 uur heeft hij zo lopen mopperen, toen 2 uur stil en het laatste uurtje moest hij af en toe weer laten weten wat hij er van vond.
My heart will always wear the pawprints left by you. Biothane WashBar
Sofi is met een hoefje bezig dus of je haar niet wil lastigvallen met die nonsens. Izzy ligt naast me, draait zo nu en dan wat met d'r oren en staart verder wat dromerig voor zich uit.
Tara schreef:De honden en ik hebben vannacht niet in ons eigen bed geslapen, en de honden zijn nu geloof ik wel blij dat ze weer in hun eigen mandje kunnen liggen. Ze liggen met een verstoorde blik hardnekkig verder te chillen in hun fonkelnieuwe orthopedische prinsessenbed. Aan dat geloei doen ze niet mee.
Hier ook zo iets. Zappa is nogal moe van een erg drukke week. Toen ik het filmpje liet horen, ging hij me heel erg negeren. Ik hoor het niet, ik hoor het niet, ik hoor het niet dus ik hoef niets te doen.....
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
Elco tilde alleen z'n kop op. Gait ging staan en met scheef koppie naar de laptop kijken, om vervolgens mijn hand te likken: ik ben er, hoor. Maar nee, geen gehuil hier (ook niet bij sirenes overigens, alleen Gait wil een enkele keer gaan huilen als hij denkt achtergelaten en vergeten te zijn)