Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoi allemaal

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Naomi_Max
nieuw lid
Mijn ras(sen): Max is een kruising Rottweiler x Bullmastiff
Aantal honden: 1

Hoi allemaal

Ongelezen bericht door Naomi_Max »

Hoi allemaal,

Net nieuw hier en ik zal me even voorstellen.
Mijn baasjes hebben mij Max genoemd, en zij heten Naomi en Rian. Ik ben bijna 11 maanden (17-01-2018) en weeg nu al 50 kg.
Ze noemen mij ook weleens bulldozer omdat ik overal door wil rennen.

Toen ik nog heel klein was, een baby van 2 maanden, ben ik gebeten door een andere hond. In mijn lip, een hele wond was dat. Gelijk naar de dierenarts gereden en eerst werd de wond geniet, want dat was volgens haar beter. Nou ik weet het niet hoor, want ik vond er niks aan.
Na een week mochten die stomme dingen eruit en gelukkig ook die lampenkap af. Was de wond niet dichtgegaan..
Moest ik bij de dierenarts blijven om het te laten hechten. Gelukkig ging ik toen slapen dus voelde ik daar niks van. Maar ja daarna moest ik wel weer een week die stomme kap op. Toen ik naar huis mocht om verder uit te slapen mocht het vrouwtje niet bij me weg. Dus is ze maar bij me blijven slapen. En ja mocht ik van die dierenarts een week niet rennen, springen en spelen.. Maar ja wat moet een levendige pup anders doen? Juist, gewoon lekker niet luisteren!
Gelukkig is het nu mooi genezen en zie je er niks meer van, ja als je goed kijkt (tenminste als ik stilzit dan haha) zie je het litteken nog wel.
Maar gelukkig vinden mijn baasjes me niet minder mooi!

Nu ben ik een stuiterbal, lekker aan het puberen, en af en toe niet luisteren..

Maar naar andere hondjes ben ik nog wel te druk, ik kijk niet de kat uit de boom maar ren er gewoon gelijk op af.

Nou ik ga nu even het vrouwtje plagen met mijn bal.
Als jullie nog meer willen weten vraag het maar hoor en dan zal ik wel zorgen dat mijn vrouwtje reageert.

Lik en poot van Max
Yeufke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Hoi allemaal

Ongelezen bericht door Yeufke »

Welkom hier. :D
Afbeelding
Polly 22 jan 2007 - 15 mei 2018 ❤️
Yessie 28 april 2010 -13 juli 2020
slaap zacht lieve meid