Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lekker dan

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

S@ndr@
Zeer actief

Re: Lekker dan

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ja dat is zwaar kut... daar kun je in ieder geval een flinke claim van maken....... en dan maar hopen dat t niet meer gebeurt en dat ze ( de drachtige ooien) de lammeren niet verliezen

beetje flauw om het op de honden school af te schuiven, deze individuele hond is zich er dus duidelijk van bewust dat hij schapen kan pakken.. zie dat er maar uit te trainen.... :ugh: .. denk dat het of herplaatsen wordt op een plek waar geen schapen zijn of altijd aangelijnd want hij gaat zo weer... Ik zou niet graag in haar schoenen staan
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Geweldig voorbeeld voor de klanten van de hondenschool :ugh:
Afbeelding
annnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje

Ongelezen bericht door annnie »

Ik ben wel benieuwd hoe de hond bij de schapen kon komen aangezien zijn eigenaren elders waren. Domme oppas?

Dat ze de hondenschool noemen in het artikel snap ik, maar de manier waarop is erg suggestief
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Heavy schreef:
S@ndr@ schreef:ja dat is zwaar kut... daar kun je in ieder geval een flinke claim van maken....... en dan maar hopen dat t niet meer gebeurt en dat ze ( de drachtige ooien) de lammeren niet verliezen

beetje flauw om het op de honden school af te schuiven, deze individuele hond is zich er dus duidelijk van bewust dat hij schapen kan pakken.. zie dat er maar uit te trainen.... :ugh: .. denk dat het of herplaatsen wordt op een plek waar geen schapen zijn of altijd aangelijnd want hij gaat zo weer... Ik zou niet graag in haar schoenen staan
De hond is van de eigenaar van de hondenschool . En heeft 6 weken geleden ook al een schaap gebeten ,een lijntje eraan zou dan toch wel slim zijn .
als een hond dat weet moet je kijken hoe die in Houdini veranderen.. ik heb t hier op t platteland verschillende keren gezien, ook honden die er voor werden ingeslapen, omdat ze niet meer te handhaven waren,... en zelfs bij de beste honden trainer gebeurt het hoor dat een hond ontsnapt als hij op zoek is.. uit huis, uit de tuin, uit zijn halsband uit zijn tuig , of bij de oppas vandaan, .... noem het maar op.. on aangelijnd uitlaten is inderdaad wel uberdom...... als dat zo is geweest ( krantenartikelen kloppen ook niet altijd)...
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 18 nov 2018 19:25, 2 keer totaal gewijzigd.
annnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje

Ongelezen bericht door annnie »

Heavy schreef:
cooperv schreef:Ik ben wel benieuwd hoe de hond bij de schapen kon komen aangezien zijn eigenaren elders waren. Domme oppas?

Dat ze de hondenschool noemen in het artikel snap ik, maar de manier waarop is erg suggestief
De eigenaren van de schapen waren niet thuis
oeps, slecht gelezen
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

cooperv schreef:Ik ben wel benieuwd hoe de hond bij de schapen kon komen aangezien zijn eigenaren elders waren. Domme oppas?

Dit dacht ik ook.

Verder idd lijntje erom.
Ik doe dat als ik weet dat er schapen staan of paarden. Niet dat hij veel aan kan richten maar het kan alleen al heel veel stress geven. Ik vind dus dat het voorkomen had kunnen worden.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”