Dus vandaag was het zover....
onze Tinus werd Picasso. Ze had de grootste lol met door de verf rollen hahahhaa.

En het eind resultaat

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Ze is echt geweldig, zodra ze al ziet dat ik de studio op zet zit ze te wachten of ze ook mag, toen vandaag de verf te voor schijn kwam zag je der eerst echt kijken van ohhhhhhhh.Pets_Passion schreef:Wat gaaf!
Het eindresultaat is echt super geworden.
Heerlijk zo'n creatieve meewerkende hond.
Karen

Haha ik kreeg al de vraag hoeveel uur photoshop erin zat hahaha nou uhm ik heb m eigenlijk alleen bij gesneden. Dat geloofde ze echt niet hahaha~Suzanne~ schreef:Ik hou ervan!Maar vind ook dat die extreem opgedofte poedels leuk zijn (mits er hondvriendelijke spullen gebruikt worden). Menig showhond is slechter af!
Wees voorbereid op "dat doe je je hond toch niet aan" in combinatie met "wat zielig". Niets vaan aantrekken!
Suzanne

En waar blijft het filmpje???????Stippelteam schreef:
Toen ik de verf op het papier gooide en zei toe maar stond ze me echt aan te kijken van meen je dit nu? Ze heeft er in liggen rollen, slaan met der poten, de grootste lol had ze en der zijkant was een grote regenboog.

Haha helaas geen filmpje gemaaktGalga's schreef:En waar blijft het filmpje???????Stippelteam schreef:
Toen ik de verf op het papier gooide en zei toe maar stond ze me echt aan te kijken van meen je dit nu? Ze heeft er in liggen rollen, slaan met der poten, de grootste lol had ze en der zijkant was een grote regenboog.
Super gaaf gelukt. Zoiets kan alleen mooi met een stippelhond

Je snapt wel dat dat betekent dat je het nog een x moet doen heStippelteam schreef:[
Haha helaas geen filmpje gemaakt
Met de puppies straksgrover schreef:Je snapt wel dat dat betekent dat je het nog een x moet doen heStippelteam schreef:[

Hahahaha oke oke ik zal m nog een x doen hahahagrover schreef:Was 'm op FB tegengekomen al, echt een superleuk idee en gave foto![]()
Je snapt wel dat dat betekent dat je het nog een x moet doen heStippelteam schreef:[

Hahaha jaa dat was mijn inspiratie, ik wilde dat al zolang een keer doen.fenneke schreef:Grappig![]()
Toevallig heb ik mijn dochter zo'n kaart gestuurd met haar verjaardag.
Vond hem zo leuk en zij schildert