Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Luister nou naar je hohond!

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Alfilillo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Aantal honden: 2

Re: Luister nou naar je hohond!

Ongelezen bericht door Alfilillo »

:LOL: :LOL: :LOL:
Afbeeldingalfillilo (1) by [url=https://www.flickr.com/photos/157306925@N05/]

Alfil & Lily
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Ontaarde baas :jank:
Ach troost je, mij is het 2 weken geleden overkomen, Ziggy was aan het zeuren bij de achterdeur en ik was aan het hobbyen.
Dacht dat ie te eten wou maar het was te vroeg.
Niet zeuren Ziggy het is nog geen etenstijd, het ging ff door ( hij kan vaak zeuren om niks mag ter mijner verdediging gezegd worden).
Uiteindelijk deed het arme schaap een flinke plas op de mat.
Dus ik ben een ontaarde hondemama :jank:
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Dat is mij ook ooit overkomen, toen liet Uma een grote plas diarree lopen. Het overkomt me nooit weer. Als ze nu begint te miepen gaan we meteen naar buiten!
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Sukkel
AfbeeldingAfbeelding
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Oops, ook mij wel eens gebeurd. Elmo plast echt niet binnen als hij niet nood heeft. Aan het eind van de dag los de winkel in en zie ik hem ineens staan plassen. Precies tussen de gesloten schuifdeur door, dus alles lag alsnog buiten :tongue: Ik vond het netjes.

Maar het is altijd achteraf dat je denkt, ah, daarom was ze zo onrustig.
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Ja, wij merken het soms ook niet op als Anne voor de keukendeur staat, maar die deur is vanuit de woonkamer ook niet te zien. Dus dan pist ze weleens op mijn bed.
Ik ben een poosje terug boos geworden toen ze gewoon naast me op de deurmat ging zitten piesen, dus nu doet ze het op mijn bed dan zie ik het niet.
Dus nu ruim ik mijn dekbed op en dan doet ze het niet.

Tanja loopt de woonkamer in en gaat bij de achterdeur staan of loopt onrustig heen en weer in de kamer, dus dan weet je wel dat ze naar buiten moet. Deden de vorige honden ook, niet dat ze het ooit op het balkon deden.

Anne gaat doodstil bij de deur naar het halletje staan in de keuken, ja dat zie ik niet. Als ze dan nog gaat piepen dan hoor ik het nog maar dat doet ze niet.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Gimmick
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gimmick »

Ach arme Mira...
Doet ze zo goed gaat best en dan luistert hij niet eens naar je. Ben ook nog gedwongen om binnen je behoefte te doen...

Whahahaha jij kan je nederigheid weer even tonen richting de conciërge
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Nanna schreef:Geen last van maar goed ik zit dan ook de godganse dag met mijn gepensioneerde kop van me af te kijken en die honden in de peiling te houden ;-)
:engel: Ik met m'n pakkie shag en finkbrau, maar dan nog moet je niet van die neppers hebben.
Bij charlie en niko ging het nog wel eens mis omdat ik dacht dat ze gewoon aan het klieren waren.
Als naap een keer piept of tegen de deur mept dan vlieg ik.
Hij heeft het pas een keer nagelaten. Mijn witte vitrage gordijn lag naast de wasmachine op zijn beurt te wachten.
Hij had die dag een kuipje boter ontvreemd en te zien aan het gordijn een beetje buikpijn :schrik: :oeps:
Zyntia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zyntia »

Nanna schreef:
dagmar88 schreef: Mijn witte vitrage gordijn lag naast de wasmachine op zijn beurt te wachten.
Hij had die dag een kuipje boter ontvreemd en te zien aan het gordijn een beetje buikpijn :schrik: :oeps:
:80: :schrik: :LOL:
:mrgreen:
Soooof
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Soooof »

Shit happens.

:LOL: :LOL:
Jits90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond

Ongelezen bericht door Jits90 »

Zodra ze maar blijven drentelen en niet EFFE DE KONT NEERZETTEN :S: , dan weet ik dat de nood hoog is.
Een keer Damy genegeerd met z'n gedrentel en gepiep en dat resulteerde in een megaplas tegen de tafelpoot en een droevig hondje (je moest z'n kop eens zien, zo schuldbewust :lief: ). Oeps!
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Sommige honden zijn daar niet zo duidelijk in. Wanneer Gollum of Mika wat moeten doen gaan ze bij de achterdeur staan. Duidelijk.
Rani gaat lopen klieren, heen en weer lopen en onrustig zijn. Terwijl ze net buiten waren geweest. Het is echt dat ik een helder moment had en bedacht dat ze misschien naar buiten zou moeten. Dus hup naar buiten, en daar heeft Rani een enorme plas gedaan :19:
Ik denk dat het kind het soms te druk heeft om te plassen of poepen tijdens het wandelen, heel maf.
natalie
Zeer actief

Ongelezen bericht door natalie »

Gollum schreef:Sommige honden zijn daar niet zo duidelijk in. Wanneer Gollum of Mika wat moeten doen gaan ze bij de achterdeur staan. Duidelijk.
Rani gaat lopen klieren, heen en weer lopen en onrustig zijn. Terwijl ze net buiten waren geweest. Het is echt dat ik een helder moment had en bedacht dat ze misschien naar buiten zou moeten. Dus hup naar buiten, en daar heeft Rani een enorme plas gedaan :19:
Ik denk dat het kind het soms te druk heeft om te plassen of poepen tijdens het wandelen, heel maf.
Ik "vrees" dat Abel hetzelfde als Rani is. Zo duidelijk als Jip kan zijn (die écht niet in huis zal poepen of plassen, tenzij hij ziek wordt en ik niet thuis ben...) zo onduidelijk is Abel. Hij is zindelijk en weet het goed op te houden tot de wandelingen, maar wanneer de nood een keer wat groter is, gaat hij toch maar gewoon in huis zitten. Dat is nu 3 of 4 keer gebeurd, en dan heb ik blijkbaar toch wat signalen gemist. Het zou handig zijn als hij wat beter aangeeft ;)
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

natalie schreef:
Gollum schreef:Sommige honden zijn daar niet zo duidelijk in. Wanneer Gollum of Mika wat moeten doen gaan ze bij de achterdeur staan. Duidelijk.
Ik "vrees" dat Abel hetzelfde als Rani is. Zo duidelijk als Jip kan zijn (die écht niet in huis zal poepen of plassen, tenzij hij ziek wordt en ik niet thuis ben...) zo onduidelijk is Abel. Hij is zindelijk en weet het goed op te houden tot de wandelingen, maar wanneer de nood een keer wat groter is, gaat hij toch maar gewoon in huis zitten. Dat is nu 3 of 4 keer gebeurd, en dan heb ik blijkbaar toch wat signalen gemist. Het zou handig zijn als hij wat beter aangeeft ;)
Rani ook, als ze moet kakken dan doet ze dat gewoon in de werkkamer van mijn vriend :schrik:
Misschien moet ik buiten maar wachten met spelen totdat ze heeft geplast en gepoept.
Domor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle

Ongelezen bericht door Domor »

dagmar88 schreef:
Hij heeft het pas een keer nagelaten. Mijn witte vitrage gordijn lag naast de wasmachine op zijn beurt te wachten.
Dat gordijn stond spontaan vooraan in de rij voor de wasmachine.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Domor schreef:
dagmar88 schreef:
Dat gordijn stond spontaan vooraan in de rij voor de wasmachine.

Hahahahaha.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

Zie je wel vaker met die kleine trillerige windhondjes. Gewoon totaal niet opgevoed en niet zindelijk gemaakt.

:LOL:
Hier hadden we het gisteren toevallig ook. Isa stond te zeuren bij de deur, maar wij hadden een teambuildingsavond met een groep. Dus wij zeiden Isa hou eens op te zeuren en ga op je plaats. Arme beestje ging braaf op d'r plaats maar ging daar plassen, zo nodig moest ze. :schrik: Is echt nog nooit eerder gebeurd. Zei al meteen tegen m'n man: Die was dus serieus en moeten we dus ook serieus nemen. :LOL:
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

De trut.
grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door grover »

Nouja is toch ook meestal achteraf dat je met je stomme kop denkt oooooooohja :oohja:

Oll praat vrij duidelijk tegen me. Hij gaat namelijk pontificaal, midden in de kamer naar me zitten kijken. Maar, dat kan dan wel heel veel betekenen: "ik wil uit" "ik wil eten" "ik wil spelen" "mijn bal ligt onder de tafel".. Is echt gokken bij die hond :LOL: Poepen in huis heeft ie echt van z'n leven nog niet gedaan, en de laatste x dat ie binnen plaste (4 jaar geleden, ik weet het nog precies) was echt m'n eigen schuld, een uur bij het water spelen en dan denken dat ie het wel weer gewoon 5/6 uur op kan houden :roll:
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

sjm schreef:Zie je wel vaker met die kleine trillerige windhondjes. Gewoon totaal niet opgevoed en niet zindelijk gemaakt.

:LOL:
Hier hadden we het gisteren toevallig ook. Isa stond te zeuren bij de deur, maar wij hadden een teambuildingsavond met een groep. Dus wij zeiden Isa hou eens op te zeuren en ga op je plaats. Arme beestje ging braaf op d'r plaats maar ging daar plassen, zo nodig moest ze. :schrik: Is echt nog nooit eerder gebeurd. Zei al meteen tegen m'n man: Die was dus serieus en moeten we dus ook serieus nemen. :LOL:
Sofi ook, één keer. We hadden ons nachtelijke rondje om het blok al gedaan en ik nam eens niet de tijd, dus Sofi tippelde vrolijk mee. Eenmaal binnen ging ik nog even tv kijken om 1 of andere reden en dus ging ik pas een uurtje later slapen. Sofi rende naar boven, sprong op bed en die sprong deed het hem voor d'r blaas denk ik, want ze liet de moeder aller plasjes lopen :LOL:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”