Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Geen last van maar goed ik zit dan ook de godganse dag met mijn gepensioneerde kop van me af te kijken en die honden in de peiling te houden
Nanna schreef:dagmar88 schreef: Mijn witte vitrage gordijn lag naast de wasmachine op zijn beurt te wachten.
Hij had die dag een kuipje boter ontvreemd en te zien aan het gordijn een beetje buikpijn![]()
![]()
![]()
Ik "vrees" dat Abel hetzelfde als Rani is. Zo duidelijk als Jip kan zijn (die écht niet in huis zal poepen of plassen, tenzij hij ziek wordt en ik niet thuis ben...) zo onduidelijk is Abel. Hij is zindelijk en weet het goed op te houden tot de wandelingen, maar wanneer de nood een keer wat groter is, gaat hij toch maar gewoon in huis zitten. Dat is nu 3 of 4 keer gebeurd, en dan heb ik blijkbaar toch wat signalen gemist. Het zou handig zijn als hij wat beter aangeeftGollum schreef:Sommige honden zijn daar niet zo duidelijk in. Wanneer Gollum of Mika wat moeten doen gaan ze bij de achterdeur staan. Duidelijk.
Rani gaat lopen klieren, heen en weer lopen en onrustig zijn. Terwijl ze net buiten waren geweest. Het is echt dat ik een helder moment had en bedacht dat ze misschien naar buiten zou moeten. Dus hup naar buiten, en daar heeft Rani een enorme plas gedaan![]()
Ik denk dat het kind het soms te druk heeft om te plassen of poepen tijdens het wandelen, heel maf.
Rani ook, als ze moet kakken dan doet ze dat gewoon in de werkkamer van mijn vriendnatalie schreef:Ik "vrees" dat Abel hetzelfde als Rani is. Zo duidelijk als Jip kan zijn (die écht niet in huis zal poepen of plassen, tenzij hij ziek wordt en ik niet thuis ben...) zo onduidelijk is Abel. Hij is zindelijk en weet het goed op te houden tot de wandelingen, maar wanneer de nood een keer wat groter is, gaat hij toch maar gewoon in huis zitten. Dat is nu 3 of 4 keer gebeurd, en dan heb ik blijkbaar toch wat signalen gemist. Het zou handig zijn als hij wat beter aangeeftGollum schreef:Sommige honden zijn daar niet zo duidelijk in. Wanneer Gollum of Mika wat moeten doen gaan ze bij de achterdeur staan. Duidelijk.
Rani gaat lopen klieren, heen en weer lopen en onrustig zijn. Terwijl ze net buiten waren geweest. Het is echt dat ik een helder moment had en bedacht dat ze misschien naar buiten zou moeten. Dus hup naar buiten, en daar heeft Rani een enorme plas gedaan![]()
Ik denk dat het kind het soms te druk heeft om te plassen of poepen tijdens het wandelen, heel maf.
Dat gordijn stond spontaan vooraan in de rij voor de wasmachine.dagmar88 schreef:
Hij heeft het pas een keer nagelaten. Mijn witte vitrage gordijn lag naast de wasmachine op zijn beurt te wachten.
Hij had die dag een kuipje boter ontvreemd en te zien aan het gordijn een beetje buikpijn![]()
Domor schreef:Dat gordijn stond spontaan vooraan in de rij voor de wasmachine.dagmar88 schreef:
Hij heeft het pas een keer nagelaten. Mijn witte vitrage gordijn lag naast de wasmachine op zijn beurt te wachten.
Sofi ook, één keer. We hadden ons nachtelijke rondje om het blok al gedaan en ik nam eens niet de tijd, dus Sofi tippelde vrolijk mee. Eenmaal binnen ging ik nog even tv kijken om 1 of andere reden en dus ging ik pas een uurtje later slapen. Sofi rende naar boven, sprong op bed en die sprong deed het hem voor d'r blaas denk ik, want ze liet de moeder aller plasjes lopensjm schreef:Zie je wel vaker met die kleine trillerige windhondjes. Gewoon totaal niet opgevoed en niet zindelijk gemaakt.
![]()
Hier hadden we het gisteren toevallig ook. Isa stond te zeuren bij de deur, maar wij hadden een teambuildingsavond met een groep. Dus wij zeiden Isa hou eens op te zeuren en ga op je plaats. Arme beestje ging braaf op d'r plaats maar ging daar plassen, zo nodig moest ze.Is echt nog nooit eerder gebeurd. Zei al meteen tegen m'n man: Die was dus serieus en moeten we dus ook serieus nemen.