Ik zou graag eens CBD olie proberen, maar welke is goed? Al gezocht hier maar vind niet direct iets terug
Ik merk dat ze ook beter is als ik het wat masseer na wandeling/lopen, zou er iets bestaan van olie dat ik daarbij kan gebruiken?
Moderator: moderatorteam
Daar heb ik op jouw advies voor mijn (sceptische) man besteld en hij slikt het braaf dus het doet vast ietsS@ndr@ schreef:ik zelf bestel altijd via de facebook groep... en dan kom je bij deze webwinkel terecht
https://cbd-producten.nl
van deze weet ik in ieder geval zeker dat t werktproefondervindelijk..
Lokaal aanbrengen (echt maar 1 of 2 druppels als je dat puur doet) en licht inmasserenmaart schreef:Bedankt!
Is de copaiba om in te masseren dan Carmen?
De knie hoeft niet volledig “dooordrenkt”maart schreef:Ik Bekijk het even, zou sowieso verdund moeten om de knie volledig te kunnen behandelen.
Kan ik het via jou dan krijgen?
Thanks. Zal er eens verder in duikenNanna schreef:Uit Braziliaans onderzoek dat gepubliceerd is in 2012 blijkt dat copaibahars een effectief middel is om de leishmaniabacterie mee te bestrijden.crutz schreef:Copaiba
Dat is misschien ook nog iets om mee te nemen voor de mensen met honden met Middellandse zee ziektes.
Ja, dat heb ik gelezen, ze staat niet (meer) op medicatie, ze loopt gewoon goed maar na beweging heeft ze wel last.Brindlecardi schreef:Wel opletten met cbd dat het de werking van andere medicijnen waaronder nsaid's sterk kan beïnvloeden in negatieve zin.
Vervelend zeg, piiri is ook nog hartstikke jong toch?maart schreef:Ja, dat heb ik gelezen, ze staat niet (meer) op medicatie, ze loopt gewoon goed maar na beweging heeft ze wel last.Brindlecardi schreef:Wel opletten met cbd dat het de werking van andere medicijnen waaronder nsaid's sterk kan beïnvloeden in negatieve zin.
Ze heeft acupunctuur met CBD gehad en dat leek haar wel deugd te doen.

Dat gaat om Leishmania amazonensis, een van de soorten Leishmania die voorkomen in Centraal Amerika. Dat is een andere Leishmaniaparasiet dan Leishmania infantum, waarmee de honden uit het Europese middellandsezeegebied zijn besmet.crutz schreef:Thanks. Zal er eens verder in duikenNanna schreef:Uit Braziliaans onderzoek dat gepubliceerd is in 2012 blijkt dat copaibahars een effectief middel is om de leishmaniabacterie mee te bestrijden.crutz schreef:Copaiba
Dat is misschien ook nog iets om mee te nemen voor de mensen met honden met Middellandse zee ziektes.
dat kan, sommige mensen worden er ook heel slaperig van en slapen er dus ook heel goed op , andere krijgen honger of juist niet......Zelf merk ik gewoon dat mijn gewrichten gewoon niet meer pijnlijk zijn en dat ik wat rustiger ben in mijn hoofd als ik moe ben.... minder ruis dan zeg maar,....... honger krijg ik er gelukkig niet vanPemba schreef:Ik geef Misty nu anderhalve week CBD olie en ze verrekt volgens mij van de honger.
Ze vreet buiten alleen nog maar zand
Dat zit in puur probiotica hond/kat.Nanna schreef:Als mensen de hond CBD geven om de angst er wat af te halen, er schijnt tegenwoordig ook een speciaal voer daarvoor te zijn. Weliswaar niet gebaseerd op CBD maar toch.
KLIK
Nog niet in Europa verkrijgbaar maar de kortste klap lijkt mij evengoed om gewoon bij je reformwinkel poeder of capsules met Bifidobacterium longum te halen
Gewoon andere pijnstilling waar hij geen last van heeft. Een dierenarts die me voor zoiets (ook nog eens veel te dure) CBD ging aansmeren zou ik niet mee akkoord gaan.aukelina schreef:gaat in ons geval om de metacam te verminderen. Nibo heeft dit voorgeschreven gekregen ivm. artrose maar kan heel slecht tegen de metacam en kotst zich een ongeluk.
volgens ik lees is het niet aangeraden deze samen te geven.aukelina schreef:gaat in ons geval om de metacam te verminderen. Nibo heeft dit voorgeschreven gekregen ivm. artrose maar kan heel slecht tegen de metacam en kotst zich een ongeluk.
Rechtsonder zit een knopje. Als je daar je cursor op zet, staat er "reageer met citaat". Zo kun je iemand quoten.aukelina schreef:dagmar88: "En dan doorgaan met die metacam terwijl de hond er zo ziek van wordt? Echt niet."
de hond kreupel laten lopen is ook geen pretje.