Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Volgende week tand eruit

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Mama Sanneke
Zeer actief

Volgende week tand eruit

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Wou even laten weten dat volgende week woe Luka zijn tand er word uitgehaald.
En wij maar koordje trek doen, de tand beweegt niet.
Hij moet onder narcose, om 2u binnen en 's avonds terug ophalen.
Is een hond daar ziek van, van de narcose.
Zou liever niets laten doen, maar ja, hij moet eruit, kwestie van later geen problemen te krijgen.

Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Tamara/Bayko

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Bij Cyntha zijn ook twee melktandjes onder narcose verwijderd. Ze was om half tien 's ochtends aan de beurt en om 12 uur konden we haar alweer ophalen. Ze was toen uit de narcose en alweer behoorlijk energiek :mrgreen: Ik zat me van te voren ook druk te maken om de narcose maar achteraf bleek het allemaal goed te zijn gegaan. Let er wel op dat je Luka van te voren geen eten meer geeft.
veronique
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door veronique »

Toen Diezel 7 maanden was hebben ze bij hem ook een melk(hoek)tand verwijderd onder narcose.
Hij was een beetje duf toen hij thuis kwam en wat wiebelig maar voor de rest ging het prima.
Afbeelding
Groetjes van Veronique en een poot van Diezel
Afbeelding
EVEN DE BINNENKANT VAN MIJN OGEN BEKIJKEN....
*Leen*
Actief

Ongelezen bericht door *Leen* »

het is geen zware narcose en let op dat ze niets eet vooraf (drinken wel) dan is ze hooguit wat wiebelig en suffig!
het zal wel vlot verlopen, succes ermee!!
Groetjes van Leentje en een poot van Bengo&Cerruti

*op maandag 8 maart hebben ze Bengo achter mijn rug om herplaatst. Bengo was een prachtige, lieve gezonde zwarte labrador. MIjn soulmate. Bij elke stap die ik zet denk ik aan hem. *
Scarlett
Actief

Ongelezen bericht door Scarlett »

Echt niet ernstig. Bij Jody is toen ze 5 maanden was, een hoektand verwijderd. Alles was er al uit, behalve die, en de goede zat er al achter.
's Ochtends gebracht, 's middags weer gehaald. Oke, liep wat te zwalken van de narcose, maar echt geen pijn gehad.
Als je hond denkt dat jij de belangrijkste persoon ter wereld bent, hoef je geen andere opinie meer te raadplegen.
- - - - - - - - - - - -
Het leven is een feest, alleen moet je wel zelf de slingers ophangen.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

als ik dat zo hoor gaat dat allemaal wel goedkomen!!

verwen hem maar lekker!
Afbeelding
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Scarlett schreef:Echt niet ernstig. Bij Jody is toen ze 5 maanden was, een hoektand verwijderd. Alles was er al uit, behalve die, en de goede zat er al achter.
's Ochtends gebracht, 's middags weer gehaald. Oke, liep wat te zwalken van de narcose, maar echt geen pijn gehad.
De dierenarts zei dat hij ook antibiotica moet nemen erna omdat het toch een gaatje zit dan.
Hebben jullie dat ook gehad.
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Tommie had ook een dubbele tand, maar die is er uiteindelijk toch zelf uitgevallen. Heb me er niet eens druk over gemaakt, maar als ik al die berichten zo lees vraag ik me af of ik dat wel had moeten doen.
Peet2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Peet2 »

Bij mijn teefje is vorige week een hoektand verwijderd, deze was afgebroken en gaf haar last. Het heelt prima, maar ze heeft inderdaad een 10-daagse antibiotica kuur gehad, voor de zekerheid denk ik. Trouwens, net zo belangrijk dat je hond nuchter moet zijn voor de operatie, is dat je je hond ook daarna even niets te eten geeft! Drinken uiteraard wel, maar van de narcose kunnen ze misselijk worden, dus houd je even in met eten of lekkers geven tot de volgende dag! Succes en 't komt allemaal goed hoor :ok: Peet
Afbeelding
Tamara/Bayko

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Mama Sanneke schreef:
Scarlett schreef:Echt niet ernstig. Bij Jody is toen ze 5 maanden was, een hoektand verwijderd. Alles was er al uit, behalve die, en de goede zat er al achter.
De dierenarts zei dat hij ook antibiotica moet nemen erna omdat het toch een gaatje zit dan.
Hebben jullie dat ook gehad.
Sanneke
Nee. hier niet gehad.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”