Hallo allemaal,
Ik ben Frouke en ik ben student Diergezondheid & Management aan de Aeres Hogeschool in Dronten.
Ik meld mij aan omdat ik hier veel informatie vandaan kan halen voor mijn afstudeerstage en afstudeerscriptie en omdat ik het natuurlijk leuk vind!
Mijn ouders hebben een Drentsche Patrijshond Guusje. In het weekend ga ik vaak met haar op pad.
Groetjes!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Voorstellen
Welkom. Wat is je onderwerp voor je scriptie en wat voor stage ga je lopen?Student Frouke schreef:Hallo allemaal,
Ik ben Frouke en ik ben student Diergezondheid & Management aan de Aeres Hogeschool in Dronten.
Ik meld mij aan omdat ik hier veel informatie vandaan kan halen voor mijn afstudeerstage en afstudeerscriptie en omdat ik het natuurlijk leuk vind!
Mijn ouders hebben een Drentsche Patrijshond Guusje. In het weekend ga ik vaak met haar op pad.
Groetjes!!
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
[/quote]
Welkom. Wat is je onderwerp voor je scriptie en wat voor stage ga je lopen?[/quote]
Dankjewel! ik loop mijn afstudeerstage bij een huisdierenverzekeringsmaatschapij en ik wil mijn scriptie richten op de het koopgedrag van consumenten bij het kopen van honden (hiermee zit ik nog in de oriënterende fase).
Welkom. Wat is je onderwerp voor je scriptie en wat voor stage ga je lopen?[/quote]
Dankjewel! ik loop mijn afstudeerstage bij een huisdierenverzekeringsmaatschapij en ik wil mijn scriptie richten op de het koopgedrag van consumenten bij het kopen van honden (hiermee zit ik nog in de oriënterende fase).
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Succes
.