Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kyo stelt zich voor.
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever.
Kyo stelt zich voor.
Hoi,
Ik ben Kyo, een zwarte Labrador reu en intact, in okt. word ik 8. Woon met Margreth in Drenthe, omgeven met veel bos en heide waar we uren kunnen banjeren, ook zijn er grote watergebieden in mijn woonomgeving waarin ik veel zwem. Het is nooit saai, met soortgenoten en hun mensenvrienden ontdekken we wandelgebieden in onze mooie Provincie, deze wisselen we regelmatig af. Zee, strand en duinen zijn idem favoriet, daarvoor gaan we naar het hondvriendelijke eiland Ameland.
Als Margreth een hele dag werkt word ik samen met mijn soortgenoten/wandelvrienden uitgelaten door een uitlaatservice, dan hebben we veel plezier met elkaar. Ben bloeddonor, 1x in de 3maanden gaan we voor het doneren naar de EVBN te Nijverdal. Margreth is gewezen op het bestaan van bloeddonatie door honden en katten en heeft mij daarvoor aangemeld, onder de voorwaarde ik het proces relaxed zou ondergaan. Ondertussen doneer ik sinds 2013 en heeft mijn bloed vele levens van soortgenoten weten te redden.
Tot zovèr een 'kijkje' in mijn bestaan.
Toedels, Kyo.
Ik ben Kyo, een zwarte Labrador reu en intact, in okt. word ik 8. Woon met Margreth in Drenthe, omgeven met veel bos en heide waar we uren kunnen banjeren, ook zijn er grote watergebieden in mijn woonomgeving waarin ik veel zwem. Het is nooit saai, met soortgenoten en hun mensenvrienden ontdekken we wandelgebieden in onze mooie Provincie, deze wisselen we regelmatig af. Zee, strand en duinen zijn idem favoriet, daarvoor gaan we naar het hondvriendelijke eiland Ameland.
Als Margreth een hele dag werkt word ik samen met mijn soortgenoten/wandelvrienden uitgelaten door een uitlaatservice, dan hebben we veel plezier met elkaar. Ben bloeddonor, 1x in de 3maanden gaan we voor het doneren naar de EVBN te Nijverdal. Margreth is gewezen op het bestaan van bloeddonatie door honden en katten en heeft mij daarvoor aangemeld, onder de voorwaarde ik het proces relaxed zou ondergaan. Ondertussen doneer ik sinds 2013 en heeft mijn bloed vele levens van soortgenoten weten te redden.
Tot zovèr een 'kijkje' in mijn bestaan.
Toedels, Kyo.
Re: Kyo stelt zich voor.
Gaaf, een pratende hond. Is dat een bijwerking van het bloed doneren? 

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Sandra&co schreef:Gaaf, een pratende hond. Is dat een bijwerking van het bloed doneren?

ren nu gelijk naar de bloedbank

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
Lizzie. schreef:Sandra&co schreef:Gaaf, een pratende hond. Is dat een bijwerking van het bloed doneren?![]()
![]()
![]()
Of juist niet

Fenneke en Baloe

-
- Vaste gebruiker
Kan lezen en schrijven met Kyofenneke schreef:Lizzie. schreef:Sandra&co schreef:Gaaf, een pratende hond. Is dat een bijwerking van het bloed doneren?![]()
![]()
![]()
Of juist niet

Overigens heeft Kyo, recent, zelf een transfusie nodig gehad.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Welkom!
Helaas is bij t gros vers voeren en alleen titeren verboden en mag je alleen donor zijn als de hond brok eet en volgens entschema geent wordt.
Dat doe ik ze maar niet aan
Helaas is bij t gros vers voeren en alleen titeren verboden en mag je alleen donor zijn als de hond brok eet en volgens entschema geent wordt.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
En boven een bepaald gewicht zijn. 40 Kg dacht ik. Mijn honden voldoen daar alvast niet aanmalinois schreef:Welkom!

-
- Vaste gebruiker
Sandra&co schreef:En boven een bepaald gewicht zijn. 40 Kg dacht ik. Mijn honden voldoen daar alvast niet aanmalinois schreef:Welkom!
Jammer Malinois, jouw honden zouden meer dan geschikt zijn

Klopt, honden moeten aan bepaalde voorwaarden voldoen o.a. minstens 22kg. wegen. Had zelf ook een voorwaarde, Kyo zonder roesje het proces zou ondergaan. Hij huppelt vrolijk de praktijk binnen en er weer uit.
Het is niet mijn intensie 'leden' te werven voor donatie. Meer bewustwording van het bestaan van een Bloedbank voor dieren, was me daar idem niet van bewust. Reiskosten worden niet vergoed, de donor krijgt na de donatie een zak met koekjes voor het goede doel

Geloof dat het hier op het forum aardig bekend is.