Moderator: moderatorteam

Ze is de grootste kledder van onze roedelNatasja 2005 schreef:Mooie foto's, ik ben alleen bang dat Storm ook zo'n smeerkees gaat worden
.jpg)
Keeshond eigenBrigitte schreef:Ze is de grootste kledder van onze roedelNatasja 2005 schreef:Mooie foto's, ik ben alleen bang dat Storm ook zo'n smeerkees gaat worden![]()
Ja, echt heel blij mee ze wordt over 1.5 maand al weer 2 jaar en dit hadden we niet kunnen dromen dat ze dat zou worden....velvet29 schreef:Heerlijk om ze zo te zien . En wat heerlijk dat Kaleeshi het zo super goed doet
Had je niet verteldmirriejj schreef:Keeshond eigenBrigitte schreef:Ze is de grootste kledder van onze roedelNatasja 2005 schreef:Mooie foto's, ik ben alleen bang dat Storm ook zo'n smeerkees gaat worden![]()
Eigenlijk niet, het enigste wat ze nooit deed toen ze als pup nog kon lopen en nu wel is vrijwel altijd in telgang lopen tot ze heel snel draaft zeg maar dan gaat ze normaal lopen en verder rent, springt en doet ze alles zoals het hoort...Soooof schreef:Ahh wat leuk! En wat goed om te zien dat het zo goed met haar gaat zeg! Merk je nu nog wel eens iets aan haar?
Brigitte schreef:Had je niet verteldmirriejj schreef:Keeshond eigenBrigitte schreef:Ze is de grootste kledder van onze roedelNatasja 2005 schreef:Mooie foto's, ik ben alleen bang dat Storm ook zo'n smeerkees gaat worden![]()