Pups niet kwijtgeraakt?
Moderator: moderatorteam
Wat zou verboden worden?Hanneke2 schreef:Eigen schuld, dikke bult.
Dat spul zou toch verboden worden, waar blijft die wet?
Spul. SnapdatnouSandra&co schreef:Wat zou verboden worden?Hanneke2 schreef:Eigen schuld, dikke bult.
Alsof die arme dieren in z'n staat willen verkeren.Nanna schreef:Nou ja, zo lang het alleen elkaar of hun baas te lijf gaat heb ik er geen problemen mee hoor.Hanneke2 schreef:Eigen schuld, dikke bult.
Denk dat het te laat is om ze terug te stoppen.Nanna schreef:daarom is het ook veel beter als ze helemaal nooit geboren worden.dagmar88 schreef: Alsof die arme dieren in z'n staat willen verkeren.
Ze gaan vanzelf (ver) uit het straatbeeld verdwijnen.Nanna schreef:Dan blijven we dit soort onderhand dagelijkse ellende houden, hoe hard de vechtjoekelclan ook schreeuwt dat het aan de opfoeding leg.dagmar88 schreef: Regelgeving gaat er de komende jaren niet komen helaas.
dagmar88 schreef:Ze gaan vanzelf (ver) uit het straatbeeld verdwijnen.Nanna schreef:Dan blijven we dit soort onderhand dagelijkse ellende houden, hoe hard de vechtjoekelclan ook schreeuwt dat het aan de opfoeding leg.dagmar88 schreef: Regelgeving gaat er de komende jaren niet komen helaas.
Giovanka wil ze niet meer bij de kindarah, ze leveren amper nog wat op, je komt niet meer van al je pups af, herplaatsers kom je aan de straatstenen niet kwijt en asiels weigeren.
We zitten middenin de extinction burst. Nog wat rare uitwassen uitzitten en het is klaar.
Heb al in geen tijden een pup meer gezien.
Aso's gaan nu voor de herder, duits of mechels en... de klein of dwergkees.
Ik zit weer op de eerste rij.
Hóe noem je me sgatje??dagmar88 schreef:Nog wat rare uitwassen uitzitten en het is klaar.
Sandra&co schreef:Hóe noem je me sgatje??dagmar88 schreef:Nog wat rare uitwassen uitzitten en het is klaar.
Hier ook ... de mechelaars die hier wonen ken ik bijna allemaal en kun je op 1 hand tellen waarvan er dan nog 2 van mijzelf zijn.** Angela ** schreef:dagmar88 schreef:Ze gaan vanzelf (ver) uit het straatbeeld verdwijnen.Nanna schreef:Dan blijven we dit soort onderhand dagelijkse ellende houden, hoe hard de vechtjoekelclan ook schreeuwt dat het aan de opfoeding leg.dagmar88 schreef: Regelgeving gaat er de komende jaren niet komen helaas.
Giovanka wil ze niet meer bij de kindarah, ze leveren amper nog wat op, je komt niet meer van al je pups af, herplaatsers kom je aan de straatstenen niet kwijt en asiels weigeren.
We zitten middenin de extinction burst. Nog wat rare uitwassen uitzitten en het is klaar.
Moet je eens in Terneuzen komen , lopen dr zat
Van 6 wkn ( ja echt ) tot hoog bejaard
Vooral in de binnenstad word je ermee doodgegooid
Wij waren een vd weinigen met een herder
Tfoeh. Izzy is een heuse Ierse Stafford, die zie je niet vaak hoorrrNanna schreef:Nou....dagmar88 schreef:Izzy is geen rare uitwas.
De in beslag genomen bullterriërs worden beoordeeld door een hondengedragstherapeut.Fotogravinnetje schreef:Nee, Staffordshire Bultterriërs, staat er
Ik wilde halverwege je bericht al gaan roepen dat er hier nog steeds veel rondlopen, maar nu je het zegt, ik heb dit hele jaar nog geen pups gezien, vorige jaren struikelde je over de staffpups en aanverwanten. Zou het dan echt veranderen?dagmar88 schreef:Ze gaan vanzelf (ver) uit het straatbeeld verdwijnen.Nanna schreef:Dan blijven we dit soort onderhand dagelijkse ellende houden, hoe hard de vechtjoekelclan ook schreeuwt dat het aan de opfoeding leg.dagmar88 schreef: Regelgeving gaat er de komende jaren niet komen helaas.
Jewel. Gelukkig. Niet overal tegelijk nee, maar dat komt nog wel.Hanneke2 schreef: Ik wilde halverwege je bericht al gaan roepen dat er hier nog steeds veel rondlopen, maar nu je het zegt, ik heb dit hele jaar nog geen pups gezien, vorige jaren struikelde je over de staffpups en aanverwanten. Zou het dan echt veranderen?
Die rage waait ook weer over, straks worden het allemaal Bumpers.Rocco schreef:De trend in opkomst hier is momenteel X KangalX PitbullX Dogo ArgentinoX BoerboelX Stafford en weet ik veel wat die halve garen er allemaal door heen mixen de Jeneeshas en Clintons met van die achterlijke honden aan de lijn negeer ik ook pups laat ik niet met mijn honden spelen opzouten met dat volk. Binnen een straal van 500 meter weet ik zo een stuk of 15 waarbij de Pit en Staffie nog steeds in de meerderheid zijn vertegenwoordigd mbt op de klapkaken. De trend van American Bullie XXXXXXL
lijkt een beetje voorbij vorig jaar werd mij nog een gratis pup aan geboden nou ik dacht het niet
Welnee, al die pup zitten hierHanneke2 schreef:Ik wilde halverwege je bericht al gaan roepen dat er hier nog steeds veel rondlopen, maar nu je het zegt, ik heb dit hele jaar nog geen pups gezien, vorige jaren struikelde je over de staffpups en aanverwanten. Zou het dan echt veranderen?dagmar88 schreef:Ze gaan vanzelf (ver) uit het straatbeeld verdwijnen.Nanna schreef:Dan blijven we dit soort onderhand dagelijkse ellende houden, hoe hard de vechtjoekelclan ook schreeuwt dat het aan de opfoeding leg.dagmar88 schreef: Regelgeving gaat er de komende jaren niet komen helaas.
(Hier in de eigen wijk dit jaar alleen twee herderpups, en ook nog eens superleuke, een supervrolijk Mecheltje en een soort van ouderwetse Duitser met goeie poten en een heel sociaal karakter. Lilo vindt ze helemaal oke, en Toto speelt ermee. Het mot niet gekker worden.)