Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waakheddurs

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

kloesje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4

Re: Waakheddurs

Ongelezen bericht door kloesje »

Wat een mooierds ook :lol1:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Snoepjes :I: .
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Oh, die zou ik zo over het hek heen willen trekken :I:
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

Hoe hoog is dat hek? Want daar krijg je nog ellende mee als ze echt de hele dag mogen kafferen en er niks mee gedaan wordt. Die bouwen op als je begrijpt wat ik bedoel. Zelfvertrouwen groeit met de dag en ze jutten elkaar op. Ik vind het dus maar niks om een hond van dit ras als blaffer achter een hek op te laten groeien.

Ze zien er wel lief uit nog.
Afbeelding
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mijke »

:I: :I: :I:

laeken schreef:Hoe hoog is dat hek? Want daar krijg je nog ellende mee als ze echt de hele dag mogen kafferen en er niks mee gedaan wordt. Die bouwen op als je begrijpt wat ik bedoel. Zelfvertrouwen groeit met de dag en ze jutten elkaar op. Ik vind het dus maar niks om een hond van dit ras als blaffer achter een hek op te laten groeien.

Sjonge wat een boel aannames op basis van een foto :LOL:
laeken
Zeer actief

mijke schreef::I: :I: :I:

laeken schreef:Hoe hoog is dat hek? Want daar krijg je nog ellende mee als ze echt de hele dag mogen kafferen en er niks mee gedaan wordt. Die bouwen op als je begrijpt wat ik bedoel. Zelfvertrouwen groeit met de dag en ze jutten elkaar op. Ik vind het dus maar niks om een hond van dit ras als blaffer achter een hek op te laten groeien.

Sjonge wat een boel aannames op basis van een foto :LOL:
Volgens mij staat er ALS dus doe eens niet eeuwig zo moeilijk....
Nee ik vind het niks om twee pups te kopen, de tuin in te laten en contact laten maken met iedereen die voorbij loopt. Dat is alvast een feit. En wat jij daarvan vindt boeit me niet. Wat me wel boeit is je eeuwige opmerkingen over wat ik vind. Waarom denk je dat het belangrijk is wat je van mijn mening vindt. Post lekker wat je van die hondjes vindt en dat is ruim voldoende. Ik hoef je eeuwige opmerkingen op mijn stukjes en mening niet :neenee:
Afbeelding
mijke
Zeer actief

laeken schreef:Volgens mij staat er ALS dus doe eens niet eeuwig zo moeilijk....
Nee ik vind het niks om twee pups te kopen, de tuin in te laten en contact laten maken met iedereen die voorbij loopt. Dat is alvast een feit. En wat jij daarvan vindt boeit me niet. Wat me wel boeit is je eeuwige opmerkingen over wat ik vind. Waarom denk je dat het belangrijk is wat je van mijn mening vindt. Post lekker wat je van die hondjes vindt en dat is ruim voldoende. Ik hoef je eeuwige opmerkingen op mijn stukjes en mening niet :neenee:
...Zegt de man die altijd overal een mening over heeft :LOL:
laeken
Zeer actief

mijke schreef:
laeken schreef:Volgens mij staat er ALS dus doe eens niet eeuwig zo moeilijk....
...Zegt de man die altijd overal een mening over heeft :LOL:
Ik heb nooit een mening over hoe iemand schrijft. Jij wel. Blijkbaar vindt je het fijn om constant mensen lastig te vallen. Waar is je inhoud? Ik zie hem niet. Ik zie twee sneren achter elkaar naar mij toe. Dus lazer lekker op zuurpruim.

Of ga inhoudelijk ergens op in. Moeilijk maar je kan het. Neem aan dat je niet gelukkiger wordt van berichten van mensen die dat gedrag zat zijn.

Als je wat te mekkeren hebt over wat ik zeg hoor ik graag waar je het niet mee eens bent. Oneliners op de man mag je houden. Goedkoop. Persoonlijk en zonder inhoud. Niet echt een applausje waard wat mij betreft :neenee:
Afbeelding
mijke
Zeer actief

Nou, het spijt me, ik wist niet dat je het zo erg vond. Ik was gewoon oprecht verbaasd dat je dat er allemaal bij haalde terwijl dat in mijn ogen niet echt relevant was omdat je gewoon geen flauw idee hebt hoe het met deze hondjes zit.
laeken
Zeer actief

mijke schreef:Nou, het spijt me, ik wist niet dat je het zo erg vond. Ik was gewoon oprecht verbaasd dat je dat er allemaal bij haalde terwijl dat in mijn ogen niet echt relevant was omdat je gewoon geen flauw idee hebt hoe het met deze hondjes zit.
Ok. Ik vond het inderdaad erg vervelend omdat ik helemaal niet de bedoeling had om iemand op te naaien ofzo. Dacht waar is dit nu weer voor nodig? :ugh: Dacht oprecht dat je me zat te zieken. Nou ja. Sorry dat ik dan zo uit de bocht vloog.
Ik heb inderdaad geen idee hoe het helemaal zit. Maar ze zitten in elk geval als halfwas nestgenoten achter een hek waar Nanna erbij kan en er is niemand die op ze let. Dat vind ik al genoeg om het niet helemaal goed te vinden. :engel:
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Nanna schreef:Nou, ik let wel op wie ik wel en niet aai hoor. Van die tokkel blijf ik heilig af :LOL:
Maar de baasjes letten niet op wie de honden aait. Wij hebben ooit een hond in de buurt gehad die ook tot aan de straat kon en die werd altijd gepest. Ik liet zelf Wuilus ook langs de hekken rellen als puber op het industrieterrein. Ik vind dat je hond nooit zonder toezicht met alleen een hek met vreemde mensen contact moet kunnen hebben zonder toezicht. De ene aait, de andere voert en de derde laat zijn hond door de hek de boel oprellen.
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Nanna schreef:
laeken schreef:
Nanna schreef:Nou, ik let wel op wie ik wel en niet aai hoor. Van die tokkel blijf ik heilig af :LOL:
Maar de baasjes letten niet op wie de honden aait. Wij hebben ooit een hond in de buurt gehad die ook tot aan de straat kon en die werd altijd gepest. Ik liet zelf Wuilus ook langs de hekken rellen als puber op het industrieterrein. Ik vind dat je hond nooit zonder toezicht met alleen een hek met vreemde mensen contact moet kunnen hebben zonder toezicht. De ene aait, de andere voert en de derde laat zijn hond door de hek de boel oprellen.
Ze wonen midden in het bos, echt een heel end van de bewoonde wereld. Aan een zandpad. Ik schat dat ik de enige ben die per dag langswappert. Ze zitten daar al jaren en ik aai ook evenzolang hun honden. Ze hadden destijds een beul van een rottweilerreu die stond te swingen als een kleine pup als je hem kriebelde :LOL:
Ah. Dus er komt nooit iemand. Dat maakt het wel anders.
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

Haha, die tokkel voorop :LOL: .
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”