Elmo is te vinden onder www.instagram.com/elmothespoo

Moderator: moderatorteam
Ah, dankjewel (ook voor de link Fotogravinnetje)! Ik zocht het al, maar niet lang genoeg gezocht.Cleva schreef:Er was al eerder een instagramtopic. Kijk daar ook even.
Ik heb wel insta maar zet er eigenlijk nooit iets op.
Er zit een zoekfunctie op het forum. En omdat instagram nog weleens afgekort wordt, heb ik gezocht binnen de titels op insta*. Was het de derde hit ofzoHilde schreef:Ah, dankjewel (ook voor de link Fotogravinnetje)! Ik zocht het al, maar niet lang genoeg gezocht.Cleva schreef:Er was al eerder een instagramtopic. Kijk daar ook even.
Ik heb wel insta maar zet er eigenlijk nooit iets op.
Leuk dat je mij hebt gevondenRamiek schreef:Spetter en Bonnie hebben ook een account, te vinden onder ramiek
mijn Fred? Wat lief!Manuma schreef:Je hebt ons al gevonden zag ik
Ik vind vooral Fred zo'n leuk account hebben! Heel leuk de forumhonden op Instagram terug te zien, geeft toch weer een ander beeld van de band met de baas.
Ik ben een hele tijd heel actief geweest maar door het algoritme staat het alweer een tijdje redelijk stil en dat demotiveert wel.
Wat ik zo geweldig vind aan ons account is dat vooral Uma zo veel fans heeftManu krijgt veel likes en ook wel reposts, veel meer dan Uma, maar de volgers houden blijkbaar toch wel het meeste van haar
Uma is een perfecte Insta-chick. Liefde op afstand
Ah joh, ik post soms ook een week niet omdat we geen flikker hebben gedaan. En dan weer een week iedere dag, omdat vakantie en leuke dingen.Barkley schreef:mijn Fred? Wat lief!Manuma schreef:Je hebt ons al gevonden zag ik
Ik vind vooral Fred zo'n leuk account hebben! Heel leuk de forumhonden op Instagram terug te zien, geeft toch weer een ander beeld van de band met de baas.
Ik ben een hele tijd heel actief geweest maar door het algoritme staat het alweer een tijdje redelijk stil en dat demotiveert wel.
Wat ik zo geweldig vind aan ons account is dat vooral Uma zo veel fans heeftManu krijgt veel likes en ook wel reposts, veel meer dan Uma, maar de volgers houden blijkbaar toch wel het meeste van haar
Uma is een perfecte Insta-chick. Liefde op afstand
Ik vind jouw account ook tof. Vooral het contrast tussen Manu en Uma![]()
en Malou en Shibby. Ik voel me altijd zo'n luie hondenbaas als ik jullie volg omdat ik het idee heb dat ik veel te weinig met Fred doe
https://www.instagram.com/fred_the_spinone_italiano/
Ah, ik probeer juist niet te veel hond op FB te plaatsen omdat ik dan mijn moeder en tantes' commentaar moet aanhorenveertje schreef:Wij zitten ook bij de instagramclub: https://www.instagram.com/doglife_finntess/
Ik plaats niet zo veel. Kreeg af en toe het idee dat het een kopie van mijn facebook werd, dus de toegevoegde waarde ontging me een beetje.
Haha dat heb ik ook. Ik plaats 75% hond, 24% voetbal en 1% overig ongeveer...Nanna schreef:Dat heb ik met FB. Als ze mijn hondenfoto's niet meer trekken ontvrienden ze me maarHilde schreef: Ah, ik probeer juist niet te veel hond op FB te plaatsen omdat ik dan mijn moeder en tantes' commentaar moet aanhorenDus voor mij is Instagram ideaal, daar plaats ik gewoon lekker alles wat ik wil plaatsen en dan volgen ze me maar niet als ze dat niet willen.
![]()
Als ik van sommige mensen op een gegeven moment alleen maar babyfoto's langs zie komen doe ik dat ook. Even goeie vrienden hoor maar ik hoef die baby niet iedere dag te zien. Je puppy daarentegen..
Ja precies, ik hoor ook wel eens dat ik wel veel over honden plaats, maar dat is 9 van de 10x van mensen die zelf helemaal niks plaatsen. En aangezien de overgrote meerderheid van mijn fb-vrienden hondenmensen zijn, trek ik me niet zoveel aan van wat de minderheid vindtNanna schreef:Dat heb ik met FB. Als ze mijn hondenfoto's niet meer trekken ontvrienden ze me maarHilde schreef: Ah, ik probeer juist niet te veel hond op FB te plaatsen omdat ik dan mijn moeder en tantes' commentaar moet aanhorenDus voor mij is Instagram ideaal, daar plaats ik gewoon lekker alles wat ik wil plaatsen en dan volgen ze me maar niet als ze dat niet willen.
![]()
Als ik van sommige mensen op een gegeven moment alleen maar babyfoto's langs zie komen doe ik dat ook. Even goeie vrienden hoor maar ik hoef die baby niet iedere dag te zien. Je puppy daarentegen..
Ik doe niet aan lijsten... alles of nikssbientje schreef:Ik post al mijn hondenshit op fb naar een lijst die Honden heet. Ik heb nogal veel hondenvrienden op fb dus die lijst bestaat uit iedereen minus familie (behalve degenen die het wel leuk vinden, oma bijv) en vrienden die ik ken van iets anders dan honden. Dat werkt prima op zich
Aha! Daarom was ik opeens ontvriendNanna schreef:Dat heb ik met FB. Als ze mijn hondenfoto's niet meer trekken ontvrienden ze me maarHilde schreef: Ah, ik probeer juist niet te veel hond op FB te plaatsen omdat ik dan mijn moeder en tantes' commentaar moet aanhorenDus voor mij is Instagram ideaal, daar plaats ik gewoon lekker alles wat ik wil plaatsen en dan volgen ze me maar niet als ze dat niet willen.
![]()