(Er was toch een raad de kruising topic? Dat kon ik niet vinden)
Moderator: moderatorteam
Ik vraag me altijd af, hoe dan? Maar dit lijkt me aannemelijker dan een leonberger x teckel inderdaad. Wel een apart ding.Tara schreef:Tervueren x teckel, lijkt me veel aannemelijker
Er zijn ook kleine reutjes die gewoon op de hakken van zo'n teef gaan staan om te dekkenCélie schreef:Nou hier loopt toch echt een labrador/teckel kruising hoor de labradorteef was er gewoon mooi voor gaan liggenCleva schreef:Een leonberger kan geen tekkel dekken. Een corgi trouwens ook geen duitse herder.
Ik vraag af welke chinees staatscircustaferelen tot zo'n vrucht zouden moeten leiden.
Het zal wel shih-tzu/tekkel zijn. Of iets dergelijks.
Waarschijnlijk gewoon kruising x kruising.
Het hondje op de foto is trouwens extreem vet. Zeg daar volgende keer even iets over.dus geen chinese staatscircustaferelen voor nodig.
Hier ook, maar ik zie dat je in de buurt woontCélie schreef:Nou hier loopt toch echt een labrador/teckel kruising hoor de labradorteef was er gewoon mooi voor gaan liggenCleva schreef:Een leonberger kan geen tekkel dekken. Een corgi trouwens ook geen duitse herder.
Ik vraag af welke chinees staatscircustaferelen tot zo'n vrucht zouden moeten leiden.
Het zal wel shih-tzu/tekkel zijn. Of iets dergelijks.
Waarschijnlijk gewoon kruising x kruising.
Het hondje op de foto is trouwens extreem vet. Zeg daar volgende keer even iets over.dus geen chinese staatscircustaferelen voor nodig.
Pardon?Lieske_1977 schreef: Hier ook, maar ik zie dat je in de buurt woontZelfde nest misschien? Hij kan zo in het rariteitenkabinet
Oh. Jij bent zo'n betweterige BMI surveillant. Sympathiek.Cleva schreef: Het hondje op de foto is trouwens extreem vet. Zeg daar volgende keer even iets over.
Maar hij is vast heel lief!kooi schreef:Pardon?Lieske_1977 schreef: Hier ook, maar ik zie dat je in de buurt woontZelfde nest misschien? Hij kan zo in het rariteitenkabinet
Cleva schreef:Een leonberger kan geen tekkel dekken. Een corgi trouwens ook geen duitse herder.