Bedankt allemaal voor jullie medeleven! En ik kan je vertellen dat ze tot nu toe super loopt!!! Ik heb een week rustig aan gedaan en even niet hard rennen en voor de zekerheid even op de Metacam gehouden omdat dit niet alleen pijnstillend maar ook ontstekingsremmend werkt. Afgelopen vrijdag ben ik haar op de halve dosis gaan zetten en maandag heeft ze voor 't laatst Metacam gehad en het gaat tot nu toe perfect!!
Ben ook weer begonnen met fietsen en heb vanmiddag zeker een half uur gefietst en zelfs een klein stukje even hard laten rennen zonder problemen!! Ook niet stijf met opstaan! Het litteken was trouwens kleiner als bij de echte knieoperatie, omdat hij nu niet in de knie hoefde te zijn en dus ook niet in het juist net gevormde kapsel heeft hoeven snijden!! Alleen de huid is open gemaakt en hij kon er dan zo bij!! (Wel een raar gezicht hoor als hij zo staat te trekken om die banden eruit te halen...) Vandaar dat de revalidatietijd eigenlijk alleen maar met het litteken te maken heeft en verder praktisch niet de knie en het bindweefsel zelf want daar is hij vanaf gebleven. Haar poot was alleen de eerste dagen even dik van het wondvocht, maar dit was heel snel weer verdwenen en het litteken zit zelf helemaal dicht en zelfs het korstje is er al vanaf!! Wat dat aan gaat geneest ze supersnel!
Nu maar afwachten hoe het gaat als ze langzaam aan steeds meer gaat doen maar dit keer heb ik echt goede hoop!! Ze is op het moment ook supervrolijk en wil zelfs steeds tegen me opspringen wat ze echt niet deed toen ze zo'n last had!!
Ik hou jullie op de hoogte!!!

: