Een nylon bench. Niet om in te zitten als ik weg ben oid, maar om mee te nemen als we weggaan, om in te kluiven en als rustig ligplekje.
( hij had pas 500 mandjes en dekentjes, dus dat was echt nodig.

Het was even wennen, maar na een uurtje vol argwaan naar het ding gekeken te hebben, zoekt hij het regelmatig op en gaat hij er lekker in liggen slapen.
Gisteren is Kai een dagje bij de oppas geweest. Hij is hier prima op z'n gemak en het is zijn 2e thuis.
Toen ik thuis kwam gisteravond laat, kroop hij nadat hij me begroet had en we even gespeeld hadden, weer lekker in z'n huisje.
De oppas en het bezoek ( wat Kai ook heel goed kent, is zijn 2e oppas ) keken elkaar vol verbazing aan.. Kai had namelijk de hele dag niet in het huisje gelegen. Wel er voor, Pixie mocht er ook niet in van hem, hij heeft zijn botje in het huisje gegeten, maar verder lag hij overal en nergens. Ook rustig ontspannen te slapen..
Vanaf dat ik thuis was, is hij er niet meer uit geweest.
Geen probleem, Kai mag overal liggen, maar ik vind het wel een leuk vraagstuk.. waarom gaat hij niet in het huisje als ik er niet bij ben, en zo gauw ik thuis ben wel?