Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een Forumhond
Moderator: moderatorteam
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Re: Een Forumhond
Hmmm slecht idee en überhaupt de hond waar je door op dit idee kwam, moet je alles willen redden? Is die hond wel beter af met een leven in de medische molen tov inslapen? En nog meer
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
crutz schreef:Hmmm slecht idee en überhaupt de hond waar je door op dit idee kwam, moet je alles willen redden? Is die hond wel beter af met een leven in de medische molen tov inslapen? En nog meer

Word een beetje "redden " moe .

Wat je zegt ben je zelfffff 

- kipo
- Zeer actief
Dat zegt ze toch. "In de praktijk zou het een slecht idee zijn"
Gewoon fantasie.
Gewoon fantasie.
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
- Aantal honden: 2
Zo'n opzet zou nog wel eens heel interessant kunnen zijn voor het forum, ik zie alle forumdiscussies al voor me
Toch best jammer dat het bij fantaseren blijft

Toch best jammer dat het bij fantaseren blijft

~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- dagmar88
- Zeer actief

- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Het forum is een virtuele locatie. Ik vind dit soort dingetjes alleen charmant als de hond dan ook op die locatie een thuis heeft.
Op de hondenschool waar ik vroeger kwam, werd wel eens gefantaseerd over een hondenschool-hond. Niet in de laatste plaats omdat er wat hangjeugd op het terrein kwam en schade aanrichtte.
Dat laat je wel uit je hoofd als er een terreinhond rondloopt.
Maar het zal er wel nooit van gekomen zijn. Het neemt teveel gedoe met zich mee.
Op de hondenschool waar ik vroeger kwam, werd wel eens gefantaseerd over een hondenschool-hond. Niet in de laatste plaats omdat er wat hangjeugd op het terrein kwam en schade aanrichtte.
Dat laat je wel uit je hoofd als er een terreinhond rondloopt.
Maar het zal er wel nooit van gekomen zijn. Het neemt teveel gedoe met zich mee.

-
- Zeer actief
Slecht idee, maar dat met die hond met huid-aandoening, DAAR kan ik me wel in vinden.
Maar, soms gebeuren dat soort dingen al. Dan wordt er toch gewandeld voor een hond. Dat vind ik dan wel weer een goed idee
Niet voor elk kneusje wat voorbij komt, maar soms, heel soms, heb je van die dingen dat je denkt... geef maar een rekeningnummer.
Suzanne
Maar, soms gebeuren dat soort dingen al. Dan wordt er toch gewandeld voor een hond. Dat vind ik dan wel weer een goed idee

Niet voor elk kneusje wat voorbij komt, maar soms, heel soms, heb je van die dingen dat je denkt... geef maar een rekeningnummer.
Suzanne
-
- Zeer actief
Zat honden die heel sociaal zijn die zich snel aanpassen en het geweldig zouden vinden . Of je daar als mens gelukkiger en beter van word geloof ik niet. Die is toch iets meer eisend, hebberiger en van de regeltjes van hoe het zo moeten zijn.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
-
- Zeer actief
Of je bent blij dat het beest weer weggaat en je even verlost bent.twinkeltje schreef:Is voor mij niet te doen langer dan een week in huis en ik houd hem of haar

- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Een belachelijk idee
Maar dat zou dan dus een kruising worden, maar dan wel mét stamboom. Een labradorkruising uiteraard want dat vind ik toch wel de meest gemiddelde hond die er is
En we noemen hem Polder, want alle beslissingen rond die hond gaan volgens het oudhollandse poldermodel.

Dit dus. Niet alles hoeft gered te worden. En idee, nee, zit ik niet echt op te wachten.crutz schreef:Hmmm slecht idee en überhaupt de hond waar je door op dit idee kwam, moet je alles willen redden? Is die hond wel beter af met een leven in de medische molen tov inslapen? En nog meer
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
Fenneke en Baloe

- #linda#
- Actief
Ik post niet heel actief hier maar lees wel veel mee. Ik zou de popcorn groots inslaan als er een forumhond zou komen.
De pleuris breekt uit, hahaha. Binnen no-time is er dan een actiegroepje die achter de schermen los gaan en een ontvoeringsplan maken waarna de hond op een geheime plek zit. Daarna rolt iedereen nog jaren over elkaar heen, worden er oude vetes opnieuw opgerakeld, nemen mensen 10x boos afscheid om daarna met 3 nieuwe account toch weer aan te melden en zich voor te doen als Henkie uit Appingedam.
Eigenlijk zeg ik dus doen......

De pleuris breekt uit, hahaha. Binnen no-time is er dan een actiegroepje die achter de schermen los gaan en een ontvoeringsplan maken waarna de hond op een geheime plek zit. Daarna rolt iedereen nog jaren over elkaar heen, worden er oude vetes opnieuw opgerakeld, nemen mensen 10x boos afscheid om daarna met 3 nieuwe account toch weer aan te melden en zich voor te doen als Henkie uit Appingedam.
Eigenlijk zeg ik dus doen......

Precies mijn idee! Hilarisch#linda# schreef:Ik post niet heel actief hier maar lees wel veel mee. Ik zou de popcorn groots inslaan als er een forumhond zou komen.
Eigenlijk zeg ik dus doen......![]()
![]()
![]()

-
- Zeer actief
En als de hond van de één naar de ander moet, dan brengen we die niet aan de deur, nee, die moet dan ergens halverwege gedropt worden. En die wordt natuurlijk weer gevonden door een boswachter vóórdat de volgende er is en dan dobbelen we wie hem daarvandaan op moet halen.Sandra&co schreef:Precies mijn idee! Hilarisch#linda# schreef:Ik post niet heel actief hier maar lees wel veel mee. Ik zou de popcorn groots inslaan als er een forumhond zou komen.
Eigenlijk zeg ik dus doen......![]()
![]()
![]()
- Jits90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond
- Aantal honden: 3
Vergeet niet dat iedereen z'n eigen tuigje of halsbandje wilt uitkiezen. Dat beest krijgt een garderobe waar de fifi's van Paris Hilton jaloers op zijn.

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
Nou geef mij portie dan maar aan Fikkie.Jits90 schreef:Vergeet niet dat iedereen z'n eigen tuigje of halsbandje wilt uitkiezen. Dat beest krijgt een garderobe waar de fifi's van Paris Hilton jaloers op zijn.
Die ging eerst door dec stront en de klei voordat hij doorgeschoven werd naar de volgende aandeelhouder.